Handel

2015-03-05 | 10:00
Handel
Empik stawia na e-commerce. EMF zamierza w 2015 roku zainwestować w rozwój nawet 100 mln zł Handel

Empik stawia na e-commerce. EMF zamierza w 2015 roku zainwestować w rozwój nawet 100 mln zł

Empik Media & Fashion ma w planach otwarcie nowych salonów sprzedaży oraz rozwój sklepu internetowego. W zeszłym roku to właśnie handel w sieci przyniósł grupie największą dynamikę przychodów. Spółka chce wydać na inwestycje w 2015 roku nawet 100 mln zł.
więcej
2015-03-03 | 06:35
Handel
Empik Media & Fashion wprowadza znaczące zmiany. Sprzeda szkoły językowe i wycofa się z sektora modowego

Empik Media & Fashion wprowadza znaczące zmiany. Sprzeda szkoły językowe i wycofa się z sektora modowego

Grupa Empik Media & Fashion chce w tym roku otworzyć kilkanaście sklepów Empik i Smyk, ale tylko w Polsce. Zamknięte zostaną za to sklepy modowe spółki. EMF wycofuje się z rynku mody, bo jako franczyzobiorca sklepów nie był w stanie wypracować odpowiednich marż. Koncern sprzeda także swoje szkoły językowe.
więcej
2015-03-02 | 06:55
Handel
LPP zatrudni kilka tysięcy osób i zwiększy powierzchnię handlową o jedną piątą. Wychodzi również poza Europę

LPP zatrudni kilka tysięcy osób i zwiększy powierzchnię handlową o jedną piątą. Wychodzi również poza Europę

LPP planuje w 2015 roku otworzyć ok. 200 nowych sklepów w kraju i za granicą. W związku z tym zatrudnieni kilka tysięcy nowych pracowników. Na wynikach spółki za 2014 r. odbił się ukraiński kryzys. Dlatego w tym roku spółka rozwijać będzie się za granicą, głównie w Unii Europejskiej i na Bliskim Wschodzie.
więcej
2015-02-27 | 10:00
Handel
R. Florek (Fakro): Gdyby nie działania naszej konkurencji, moglibyśmy zatrudnić nawet 5 tys. osób

R. Florek (Fakro): Gdyby nie działania naszej konkurencji, moglibyśmy zatrudnić nawet 5 tys. osób

Fakro, producent okien dachowych i schodów, chciałby rozwinąć działalność i zatrudnić 5 tys. osób, jednak uzależnia to od decyzji Komisji Europejskiej. Bruksela ma rozstrzygnąć spór o nadużywanie dominującej pozycji przez duńską firmę Velux – o to oskarża europejskiego potentata firma Fakro. Skarga do Komisji trafiła 2,5 roku temu, na rozstrzygnięcie będzie trzeba poczekać nawet drugie tyle.
więcej
2015-02-26 | 08:00
Handel
Minox czeka na wzrost cen i marż na rynku materiałów budowlanych. Spółka chce zainwestować w nowe markety Mrówka

Minox czeka na wzrost cen i marż na rynku materiałów budowlanych. Spółka chce zainwestować w nowe markety Mrówka

Grupa kapitałowa Minox zamierza inwestować w nowe markety budowlane. Rozmawia też o przejęciu już istniejących sklepów sieci Mrówka. Spółka liczy na to, że poprawiająca się koniunktura w polskim budownictwie przyniesie wzrost cen i marży osiąganej na sprzedaży materiałów budowlanych.
więcej
2015-02-25 | 06:15
Handel
Próchnik będzie rozwijać sprzedaż internetową. Bardziej niż na zwiększanie sieci tradycyjnych sklepów stawia na zwiększanie ich rentowności

Próchnik będzie rozwijać sprzedaż internetową. Bardziej niż na zwiększanie sieci tradycyjnych sklepów stawia na zwiększanie ich rentowności

Próchnik chce rozwijać sprzedaż internetową. Jak podkreśla prezes spółki, zainteresowanie zakupami odzieży wysokiej klasy przez internet przerosło jego oczekiwania. Rosnąca aktywność konsumpcyjna Polaków pozwala oczekiwać wzrostu sprzedaży. Zamiast na nowe lokalizacje Próchnik chce postawić raczej na wzrost sprzedaży na tej samej powierzchni.
więcej
2015-02-24 | 06:40
Handel
Outlety Neinvera chcą przyciągnąć klientów nowymi na polskim rynku markami modowymi. Firma liczy na 10-proc. wzrost sprzedaży w 2015 roku

Outlety Neinvera chcą przyciągnąć klientów nowymi na polskim rynku markami modowymi. Firma liczy na 10-proc. wzrost sprzedaży w 2015 roku

Hiszpańska firma Neinver spodziewa się w tym roku wzrostu sprzedaży o 10 proc. Ubiegły rok był dotychczas najlepszym dla należącej do Neinvera polskiej sieci outletów Factory. Łącznie sprzedaż wzrosła w nich o 20 proc. przy jednoczesnym 10-proc. wzroście odwiedzalności. Spółka liczy na to, że 2015 rok będzie jeszcze lepszy i zapowiada, że w jej centrach zadebiutują nowe na polskim rynku marki.
więcej
2015-02-23 | 06:30
Handel
AB, czołowy dystrybutor IT w regionie, rozwija kategorie zabawek, AGD i RTV oraz sektor rozwiązań dla przedsiębiorstw, w tym usługi dla e-handlu

AB, czołowy dystrybutor IT w regionie, rozwija kategorie zabawek, AGD i RTV oraz sektor rozwiązań dla przedsiębiorstw, w tym usługi dla e-handlu

Grupa Kapitałowa AB, znaczący dystrybutor IT w Europie Środkowo-Wschodniej, chce zwiększyć swój udział w rynku zabawek, AGD i RTV oraz rozwiązań dla przedsiębiorstw. W tej ostatniej grupie spółka chce poprawić sprzedaż produktów pod marką własną TB, a także marek Triline i Optimus. Dużym sukcesem okazała się dystrybucja iPhone’ów po podpisaniu w ubiegłym roku umowy z firmą Apple. To właśnie smartfony pozostają najważniejszym produktem na rynku elektroniki użytkowej.
więcej
2015-02-20 | 09:00
Handel
Próchnik zapowiada poprawę wyników w 2015 roku. Pod koniec marca może się pojawić nowa strategia

Próchnik zapowiada poprawę wyników w 2015 roku. Pod koniec marca może się pojawić nowa strategia

Po słabych wynikach w zeszłym roku Próchnik ma wyjść na prostą. Spółka zaczęła 2015 rok wzrostem sprzedaży o 60 proc. i zapowiada poprawę wyników. Nie wyklucza publikacji nowej strategii, myśli także o eksporcie swoich wyrobów.
więcej
2015-02-20 | 08:00
Handel
TIM SA w tym roku zakłada osiągnięcie zysku operacyjnego dzięki szybszemu niż rynek wzrostowi sprzedaży, rozszerzeniu asortymentu i optymalizacji kosztowej

TIM SA w tym roku zakłada osiągnięcie zysku operacyjnego dzięki szybszemu niż rynek wzrostowi sprzedaży, rozszerzeniu asortymentu i optymalizacji kosztowej

Dystrybutor sprzętu elektrotechnicznego TIM SA spod Wrocławia przyspiesza ekspansję na polskim rynku. Firma dąży do wzrostu przychodów poprzez zwiększenie sprzedaży w kanale internetowym, który docelowo ma odpowiadać za 80 proc. generowanych obrotów. To pozwoli zwiększyć liczbę klientów i obniżyć koszty. Poza tym spółka rozszerza asortyment o 60 proc., czyli do aż 75 tys. produktów. Takie działania w założeniach mają pozwolić spółce w 2015 roku osiągnąć pierwsze od dwóch lat zyski.
więcej
2015-02-19 | 06:40
Finanse
Mennica Polska chce zarabiać więcej dzięki monetom korporacyjnym i rynkom zagranicznym

Mennica Polska chce zarabiać więcej dzięki monetom korporacyjnym i rynkom zagranicznym

Mennica Polska stawia na rozwój segmentu dukatów korporacyjnych. W 2014 r. był to najbardziej dynamicznie rosnący sektor rynku. Nadal ponad 50 proc. przychodów spółki pochodzi z produkcji dla Narodowego Banku Polski. Mennica jednak coraz śmielej spogląda na rynki zagraniczne, myśląc o nich już nie tylko w kontekście monet kolekcjonerskich, lecz także tych obiegowych.
więcej
2015-02-18 | 06:40
Handel
Amway rozwija markę napojów energetycznych

Amway rozwija markę napojów energetycznych

Amerykańska firma Amway, sprzedająca kosmetyki, środki czystości oraz suplementy diety, będzie rozwijać niedawno kupioną markę napojów energetycznych XS. Według firmy w ciągu kilku lat rynek ten ma wzrosnąć o 13 procent.
więcej
2015-02-16 | 09:00
Handel
AB zapowiada dobre wyniki oraz rozwój oferty i sieci franczyzowych

AB zapowiada dobre wyniki oraz rozwój oferty i sieci franczyzowych

Specjalizująca się w handlu elektroniką użytkową spółka AB w ub.r. znacznie poprawiła wyniki finansowe. Zapowiada, że w br. dalej będzie rozwijać ofertę produktową oraz należące do niej franczyzowe sieci sprzedaży Kakto w Polsce i Digimax w Czechach. Obecnie ponad 90 proc. obrotów z partnerami realizowane jest poprzez internet. Teraz spółka chce wesprzeć swoich partnerów w obsłudze klientów końcowych.
więcej
2015-02-11 | 07:00
Handel
Abpol, dystrybutor prezerwatyw, suplementów diety i plastrów, chce podwoić ubiegłoroczną sprzedaż

Abpol, dystrybutor prezerwatyw, suplementów diety i plastrów, chce podwoić ubiegłoroczną sprzedaż

Po słabszych wynikach w 2014 roku firma dystrybucyjna Abpol Company Polska zamierza podwoić sprzedaż. Spółka inwestuje w rozwój i liczy na to, że podpisze umowy z kolejnym sieciami handlowymi. Planuje także zwiększyć swój 3-proc. udział w polskim rynku prezerwatyw.
więcej
2015-02-09 | 06:45
Handel
Indykpol liczy, że Polacy będą jeść więcej drobiu. Spółka zwiększa moce produkcyjne i planuje promowanie indyczego mięsa

Indykpol liczy, że Polacy będą jeść więcej drobiu. Spółka zwiększa moce produkcyjne i planuje promowanie indyczego mięsa

Indykpol zamierza inwestować w zwiększenie swych mocy produkcyjnych, a w kampaniach marketingowych nakłaniać Polaków, by jedli więcej indyczego mięsa. Już dziś bowiem Polska produkuje znacznie więcej mięsa drobiowego, niż Polacy są gotowi zjeść.
więcej