Handel

2015-03-18 | 09:00
Handel
Sieć sprzedaży Herbalife ma już 6 tys. partnerów. Firma chce zainwestować w nowe kanały dystrybucji produktów Handel

Sieć sprzedaży Herbalife ma już 6 tys. partnerów. Firma chce zainwestować w nowe kanały dystrybucji produktów

Globalna firma odżywcza Herbalife, działająca w branży sprzedaży bezpośredniej, ma już w Polsce sześć tysięcy niezależnych partnerów, działających m.in. w klubach zdrowego stylu życia. W ciągu najbliższych 2-3 latach Herbalife Polska zamierza dostosować swój system dystrybucji produktów do przewidywanego dynamicznego rozwoju, rozważając otwarcie w największych miastach tzw. Experience Centers m.in. ze specjalnymi maszynami vendingowymi, które pozwolą partnerom Herbalife zaopatrzyć się w niezbędne produkty przez całą dobę. Sieć rozważa także wprowadzenie alternatywnych kanałów dystrybucji.
więcej
2015-03-16 | 06:20
Handel
Motorem wzrostu chińskiej gospodarki ma być popyt wewnętrzny. To szansa dla firm oferujących dobra konsumpcyjne i farmaceutyki

Motorem wzrostu chińskiej gospodarki ma być popyt wewnętrzny. To szansa dla firm oferujących dobra konsumpcyjne i farmaceutyki

Rosną szanse polskich przedsiębiorców na eksport towarów do Chin. Motorem wzrostu tego kraju w większym niż dotychczas stopniu ma być popyt wewnętrzny. Mogą na tym zarobić firmy produkujące dobra konsumpcyjne i farmaceutyki oraz te, które nimi handlują.
więcej
2015-03-13 | 10:00
Handel
Benedyktyni z Tyńca wchodzą do centrów handlowych. Ekspansję sfinansują ze sprzedaży obligacji

Benedyktyni z Tyńca wchodzą do centrów handlowych. Ekspansję sfinansują ze sprzedaży obligacji

Produkty Benedyktyńskie mają trafić do centrów i galerii handlowych. Spółka zajmująca się ich dystrybucją rozpoczęła sprzedaż obligacji, by sfinansować tę ekspansję. Rozważa też kolejne emisje, z których opłaci dalsze inwestycje w produkcję wysokiej klasy żywności.
więcej
2015-03-13 | 06:30
Handel
DHL Parcel wesprze rynek e-commerce. Firma stworzyła platformę do handlu w sieci

DHL Parcel wesprze rynek e-commerce. Firma stworzyła platformę do handlu w sieci

Rozwój e-commerce przyniósł hossę w branży usług kurierskich. DHL Parcel, jeden z potentatów na polskim rynku, chce zwiększyć swój udział w rynku, tworząc platformę handlową, która ma ułatwić internetowym sprzedawcom znalezienie nabywców na ich towary i usprawnić cały proces transakcji.
więcej
2015-03-12 | 09:00
Handel
ITP chce w tym roku podwoić przychody z eksportu. Spółka szuka partnera i planuje wejście na rynki obu Ameryk

ITP chce w tym roku podwoić przychody z eksportu. Spółka szuka partnera i planuje wejście na rynki obu Ameryk

Spółka ITP, lider w dostarczaniu na polski rynek technologii dla medycyny kosmetycznej, zamierza w tym roku podwoić przychody z eksportu. Firma chce m.in. wejść na rynki obu Ameryk i szuka partnera, który wsparłby ją w ekspansji na światowych rynkach.
więcej
2015-03-12 | 06:10
Handel
Polski rynek transakcji internetowych rośnie w dwucyfrowym tempie. W 2015 roku wartość transakcji sięgnie 25 mld zł

Polski rynek transakcji internetowych rośnie w dwucyfrowym tempie. W 2015 roku wartość transakcji sięgnie 25 mld zł

Polski rynek handlu elektronicznego jest największy w Europie Wschodniej i rośnie w tempie dwucyfrowym. Specjalizująca się w obsłudze transakcji internetowych firma PayPal szacuje jego wartość na 25 mld zł i zapowiada, że chce w Polsce oferować nowe usługi ułatwiające transakcje transgraniczne.
więcej
2015-03-10 | 08:00
Handel
TelForceOne: Spółka będzie w tym roku pracować nad rentownością i wypracowaniem dywidendy dla akcjonariuszy

TelForceOne: Spółka będzie w tym roku pracować nad rentownością i wypracowaniem dywidendy dla akcjonariuszy

Ponad 40 proc. Polaków, którzy rozważają zakup telefonu tzw. B-brandu, bierze pod uwagę myPhone'a. Jego producent, spółka TelForceOne, która pod koniec marca opublikuje raport za 2014 rok, podkreśla, że o ile w ubiegłym roku pracowała nad zwiększeniem sprzedaży, o tyle w tym roku skupi się na poprawie rentowności i wyższej dywidendzie dla akcjonariuszy.
więcej
2015-03-06 | 06:35
Handel
Polskie marki modowe pojawią się w Egipcie, Katarze, Kuwejcie i Arabii Saudyjskiej. LPP chce zwiększać przychody z zagranicznych rynków

Polskie marki modowe pojawią się w Egipcie, Katarze, Kuwejcie i Arabii Saudyjskiej. LPP chce zwiększać przychody z zagranicznych rynków

W ciągu kilku lat LPP chce osiągać nawet 20-30 proc. swoich przychodów z rynku niemieckiego. Żeby osiągnąć ten cel, spółka będzie co roku otwierać mniej więcej 10 nowych sklepów. Na razie w Niemczech działają cztery salony Reserved. Duże nadzieje LPP wiąże też z rynkami bliskowschodnimi, gdzie ryzyko jest zminimalizowane poprzez działalność w formie franczyzy. Na ten rok planowane są otwarcia sklepów m.in. w Katarze i Kuwejcie.
więcej
2015-03-05 | 10:00
Handel
Empik stawia na e-commerce. EMF zamierza w 2015 roku zainwestować w rozwój nawet 100 mln zł

Empik stawia na e-commerce. EMF zamierza w 2015 roku zainwestować w rozwój nawet 100 mln zł

Empik Media & Fashion ma w planach otwarcie nowych salonów sprzedaży oraz rozwój sklepu internetowego. W zeszłym roku to właśnie handel w sieci przyniósł grupie największą dynamikę przychodów. Spółka chce wydać na inwestycje w 2015 roku nawet 100 mln zł.
więcej
2015-03-03 | 06:35
Handel
Empik Media & Fashion wprowadza znaczące zmiany. Sprzeda szkoły językowe i wycofa się z sektora modowego

Empik Media & Fashion wprowadza znaczące zmiany. Sprzeda szkoły językowe i wycofa się z sektora modowego

Grupa Empik Media & Fashion chce w tym roku otworzyć kilkanaście sklepów Empik i Smyk, ale tylko w Polsce. Zamknięte zostaną za to sklepy modowe spółki. EMF wycofuje się z rynku mody, bo jako franczyzobiorca sklepów nie był w stanie wypracować odpowiednich marż. Koncern sprzeda także swoje szkoły językowe.
więcej
2015-03-02 | 06:55
Handel
LPP zatrudni kilka tysięcy osób i zwiększy powierzchnię handlową o jedną piątą. Wychodzi również poza Europę

LPP zatrudni kilka tysięcy osób i zwiększy powierzchnię handlową o jedną piątą. Wychodzi również poza Europę

LPP planuje w 2015 roku otworzyć ok. 200 nowych sklepów w kraju i za granicą. W związku z tym zatrudnieni kilka tysięcy nowych pracowników. Na wynikach spółki za 2014 r. odbił się ukraiński kryzys. Dlatego w tym roku spółka rozwijać będzie się za granicą, głównie w Unii Europejskiej i na Bliskim Wschodzie.
więcej
2015-02-27 | 10:00
Handel
R. Florek (Fakro): Gdyby nie działania naszej konkurencji, moglibyśmy zatrudnić nawet 5 tys. osób

R. Florek (Fakro): Gdyby nie działania naszej konkurencji, moglibyśmy zatrudnić nawet 5 tys. osób

Fakro, producent okien dachowych i schodów, chciałby rozwinąć działalność i zatrudnić 5 tys. osób, jednak uzależnia to od decyzji Komisji Europejskiej. Bruksela ma rozstrzygnąć spór o nadużywanie dominującej pozycji przez duńską firmę Velux – o to oskarża europejskiego potentata firma Fakro. Skarga do Komisji trafiła 2,5 roku temu, na rozstrzygnięcie będzie trzeba poczekać nawet drugie tyle.
więcej
2015-02-26 | 08:00
Handel
Minox czeka na wzrost cen i marż na rynku materiałów budowlanych. Spółka chce zainwestować w nowe markety Mrówka

Minox czeka na wzrost cen i marż na rynku materiałów budowlanych. Spółka chce zainwestować w nowe markety Mrówka

Grupa kapitałowa Minox zamierza inwestować w nowe markety budowlane. Rozmawia też o przejęciu już istniejących sklepów sieci Mrówka. Spółka liczy na to, że poprawiająca się koniunktura w polskim budownictwie przyniesie wzrost cen i marży osiąganej na sprzedaży materiałów budowlanych.
więcej
2015-02-25 | 06:15
Handel
Próchnik będzie rozwijać sprzedaż internetową. Bardziej niż na zwiększanie sieci tradycyjnych sklepów stawia na zwiększanie ich rentowności

Próchnik będzie rozwijać sprzedaż internetową. Bardziej niż na zwiększanie sieci tradycyjnych sklepów stawia na zwiększanie ich rentowności

Próchnik chce rozwijać sprzedaż internetową. Jak podkreśla prezes spółki, zainteresowanie zakupami odzieży wysokiej klasy przez internet przerosło jego oczekiwania. Rosnąca aktywność konsumpcyjna Polaków pozwala oczekiwać wzrostu sprzedaży. Zamiast na nowe lokalizacje Próchnik chce postawić raczej na wzrost sprzedaży na tej samej powierzchni.
więcej
2015-02-24 | 06:40
Handel
Outlety Neinvera chcą przyciągnąć klientów nowymi na polskim rynku markami modowymi. Firma liczy na 10-proc. wzrost sprzedaży w 2015 roku

Outlety Neinvera chcą przyciągnąć klientów nowymi na polskim rynku markami modowymi. Firma liczy na 10-proc. wzrost sprzedaży w 2015 roku

Hiszpańska firma Neinver spodziewa się w tym roku wzrostu sprzedaży o 10 proc. Ubiegły rok był dotychczas najlepszym dla należącej do Neinvera polskiej sieci outletów Factory. Łącznie sprzedaż wzrosła w nich o 20 proc. przy jednoczesnym 10-proc. wzroście odwiedzalności. Spółka liczy na to, że 2015 rok będzie jeszcze lepszy i zapowiada, że w jej centrach zadebiutują nowe na polskim rynku marki.
więcej