News powiązane z rozwiązania mobilne
2016-12-01 | 06:35
Firma
Mniej niż 20 proc. firm korzysta z chmury. Krajowe przedsiębiorstwa w tyle za zachodnimi
Jedynie 29 proc. krajowych firm korzysta w swojej działalności z technologii mobilnych, 18 proc. – z chmury obliczeniowej, a tylko 8 proc. z dużych zbiorów informacji oraz ich analizy (big data) – wynika z badania IDC dla Oracle Polska. Wskaźniki te są dużo niższe niż w firmach zachodnich. Będzie się to jednak stopniowo zmieniać. Oracle Polska spodziewa się fali transformacji cyfrowej w ciągu kolejnych 12–24 miesięcy.
2016-10-27 | 06:55
Firma
Rosną wydatki polskich firm na innowacyjne technologie IT. Największe inwestycje realizują banki i sektor telekomunikacyjny
Ponad połowa polskich firm ma konkretną wizję tego, w jaki sposób transformacja cyfrowa powinna zostać przeprowadzona, a 28 proc. z nich opracowaną strategię jej wdrożenia. Coraz więcej firm inwestuje w narzędzia umożliwiające zarządzanie dużymi zbiorami danych i ich analizę, chmurę obliczeniową oraz rozwiązania mobilne, które pozwalają poprawić model biznesowy. Kluczowe znaczenie ma elastyczna infrastruktura, która daje możliwość szybkiej modyfikacji.
2016-10-20 | 06:45
Firma
Małe i średnie firmy gotowe na innowacje. Internet i aplikacje mobilne przyspieszają rozwój ich biznesu
Dla większości przedsiębiorstw internet jest czynnikiem, który uwalniania potencjał innowacyjności – wynika z raportu UPC Biznes i SW Research. W oparciu o nowoczesne platformy możliwy jest nie tylko szybki rozwój w kraju, lecz także ekspansja poza granice. Polskie firmy są również otwarte na technologiczne nowinki. Co trzecia docenia znaczenie aplikacji mobilnych, a tylko nieco mniej – systemów zarządzających online dokumentacją firmy. Żeby przyspieszyć rozwój biznesu, są gotowe na współpracę z korporacjami.
2016-06-28 | 06:45
Bankowość
Cyfrowa rewolucja w bankowości. Zmieniają się sposoby komunikacji z klientem oraz kanały świadczenia usług
Tradycyjne formy kontaktu z bankiem tracą na rzecz mobilnych. Klienci chcą przez smartfony sprawdzać stan konta, robić przelew i kupować produkty. Eksperci oceniają, że płatności mobilne, które są dziś popularne wśród klientów indywidualnych, wkrótce wejdą także do firm. Nowe technologie pozwalają także dostosowywać ofertę dla klienta do jego indywidualnych potrzeb. Do tego w coraz większym stopniu wykorzystują zaawansowane algorytmy i technologię big data. Kluczowym problemem jest zapewnienie przy tym wszystkim bezpieczeństwa klientów, ich danych osobowych i środków.
2015-03-19 | 10:00
Gospodarka
Serwis infoPraca chce być wiceliderem rynku. Inwestuje w aplikacje mobilne
Jeden z głównych serwisów rekrutacyjnych w Polsce – infoPraca, dostrzegając zmiany na polskim rynku pracy, zamierza rozwinąć możliwości mobilne serwisu, tak aby poszukiwanie pracy poprzez aplikacje czy portale społecznościowe było bardziej przyjazne. Z drugiej strony serwis chce poprawić bezpośredni kontakt z firmami, m.in. po to, by lepiej dopasować do nich ofertę kandydatów i zaoferować narzędzia, które pozwolą firmom efektywnie przesyłać informację zwrotne o procesie rekrutacji. Dzięki tym działaniom ma nadzieję zająć pozycję wyraźnego wicelidera rynku.