News powiązane z kanał internetowy

2015-03-13 | 06:40
Handel
Obsługa klientów przenosi się do portali społecznościowych. Coraz popularniejsze stają się filmy produktowe na YouTube News powiązane z kanał internetowy

Obsługa klientów przenosi się do portali społecznościowych. Coraz popularniejsze stają się filmy produktowe na YouTube

Obsługa klientów odbywa się coraz częściej z wykorzystaniem nowoczesnych form kontaktu, głównie serwisów społecznościowych i aplikacji mobilnych. Konsumenci polubili też krótkie filmiki produktowo-poradnikowe dostępne m.in. na YouTube. Chętnie piszą także komentarze w internecie na temat produktów, co pomaga firmom dostosować ofertę do potrzeb ich klientów.
więcej
2015-02-20 | 08:00
Handel
TIM SA w tym roku zakłada osiągnięcie zysku operacyjnego dzięki szybszemu niż rynek wzrostowi sprzedaży, rozszerzeniu asortymentu i optymalizacji kosztowej

TIM SA w tym roku zakłada osiągnięcie zysku operacyjnego dzięki szybszemu niż rynek wzrostowi sprzedaży, rozszerzeniu asortymentu i optymalizacji kosztowej

Dystrybutor sprzętu elektrotechnicznego TIM SA spod Wrocławia przyspiesza ekspansję na polskim rynku. Firma dąży do wzrostu przychodów poprzez zwiększenie sprzedaży w kanale internetowym, który docelowo ma odpowiadać za 80 proc. generowanych obrotów. To pozwoli zwiększyć liczbę klientów i obniżyć koszty. Poza tym spółka rozszerza asortyment o 60 proc., czyli do aż 75 tys. produktów. Takie działania w założeniach mają pozwolić spółce w 2015 roku osiągnąć pierwsze od dwóch lat zyski.
więcej
2014-06-23 | 06:15
Ubezpieczenia
Do 2020 r. internetowy kanał obsługi będzie standardem na polskim rynku ubezpieczeń. Dziś dominują agenci

Do 2020 r. internetowy kanał obsługi będzie standardem na polskim rynku ubezpieczeń. Dziś dominują agenci

Polska branża ubezpieczeń pozostaje w tyle w stosunku do rynków zachodnich pod względem internetowej sprzedaży i obsługi ubezpieczeń. Choć coraz więcej firm oferuje polisy komunikacyjne online, to już dalszą obsługę klienta przez internet umożliwia tylko połowa spośród największych towarzystw i ubezpieczycieli direct (oferujących ubezpieczenia przez internet lub telefon) – wynika z badania KPMG. Na polskim rynku wciąż dominującą rolę odgrywa sprzedaż przez agentów. To powinno się zmienić w kolejnych latach. Za sześć lat kanał online stanie się standardem, a agenci będą pełnić raczej funkcję doradców.
więcej