News powiązane z innowacyjne produkty

2017-03-17 | 06:50
Firma
Nawet połowa innowacyjnych mikrofirm eksportuje swoje produkty. W ekspansji zagranicznej pomagają im duże korporacje News powiązane z innowacyjne produkty

Nawet połowa innowacyjnych mikrofirm eksportuje swoje produkty. W ekspansji zagranicznej pomagają im duże korporacje

Większość mikrofirm stawia na innowacje. Co dziesiąta wytwarza nowatorskie produkty i usługi, które mogłyby z powodzeniem zawojować zagraniczne rynki. Barierą w ekspansji zagranicznej często jest nie tylko brak odpowiedniego wsparcia finansowego, lecz także słaba rozpoznawalność. W tym może pomóc współpraca z dużymi globalnymi korporacjami. Dla firm chcących rozwijać swój biznes zarówno w Polsce, jak i globalnie wsparciem może być program Think Big – podkreśla Frans-Willem de Kloet, prezes UPC Polska.
więcej
2016-07-29 | 06:45
Infrastruktura
Datalogic stawia na nowe produkty oraz wzmocnienie relacji z klientem końcowym

Datalogic stawia na nowe produkty oraz wzmocnienie relacji z klientem końcowym

Datalogic, firma specjalizująca się w gromadzenia danych i automatyzacji procesów, producent m.in. czytników kodów kreskowych, uruchomiła biuro dla swojego polskiego oddziału. Spółka stawia na innowacje i zaawansowane technologicznie produkty. Zamierza także inwestować w poprawę relacji ze klientami końcowymi.
więcej
2016-07-18 | 06:00
Handel
Datalogic stawia na zaawansowane technologicznie produkty. Firma rośnie w dwucyfrowym tempie

Datalogic stawia na zaawansowane technologicznie produkty. Firma rośnie w dwucyfrowym tempie

Datalogic, spółka specjalizująca się w zarządzaniu technologiami gromadzenia danych i automatyzacji procesów, stawia na innowacje i zaawansowane technologicznie produkty. Firma zakłada, że co roku 25 proc. przychodów będzie pochodzić ze sprzedaży nowych produktów. Tylko w ubiegłym roku wprowadzono ich ponad 20 na rynek. Przekłada się to na wyniki finansowe. Na koniec 2015 roku przychody sięgnęły 600 mln dol. Oznacza to dwucyfrowy wzrost przy średnim tempie wzrostu 3 proc. u innych firm z branży.
więcej