News powiązane z Jeronimo Martins Polska
2022-11-22 | 06:15
Handel
Maskotkowa akcja Biedronki po raz kolejny z rekordowym zainteresowaniem. Klienci zaoszczędzili ponad 0,5 mld zł i odebrali milion pluszaków
Akcje lojalnościowe cieszą się w Biedronce dużym zainteresowaniem. Z karty Moja Biedronka, która daje dostęp do różnych promocji i rabatów, korzysta już 14 mln klientów. Co roku rekordy popularności bije też akcja z maskotkami. Tak też było z zakończoną właśnie kampanią Gangu Bystrzaków, trójki pluszowych bohaterów, którzy uczyli, jak walczyć z inflacją i oszczędzać pieniądze. Dzięki towarzyszącym akcji promocjom klienci Biedronki oszczędzili ponad 0,5 mld zł.
2022-04-25 | 06:25
Handel
Coraz więcej sieci handlowych rezygnuje z jaj od kur z chowu klatkowego. Rośnie również poparcie konsumentów dla tych decyzji
Ponad 60 proc. Polaków uważa, że w Polsce powinien zostać wprowadzony zakaz hodowli klatkowej kur niosek – wynika z badań Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat przeprowadzonych w lutym tego roku. Takiego odgórnego ograniczenia jeszcze na rynku nie ma, ale sieci handlowe robią to we własnym zakresie. Biedronka zrobiła to cztery lata wcześniej, niż zapowiadała. Raport Stowarzyszenia Otwarte Klatki pokazuje, że także inne sieci, jak Netto, Kaufland, Makro i Żabka, nie sprzedają już jaj z chowu klatkowego, a kolejne planują dołączyć do nich najpóźniej w 2025 roku. Polacy popierają te zmiany, dzięki czemu producenci jaj przestają inwestować w hodowlę klatkową. Już prawie co czwarta kura nioska w Polsce utrzymywana jest teraz w innych hodowlach: ściółkowej, wolnowybiegowej i ekologicznej.
2021-03-17 | 06:15
Handel
Sieć Biedronka po raz kolejny nagrodzi pisarza i ilustratora książki dla dzieci. Na zwycięzców czeka po 100 tys. zł i debiut wydawniczy
– Piórko to konkurs literacki adresowany do tych, którzy lubią pisać, ale z tego zajęcia nie zrobili jeszcze sposobu na życie. Nagradzamy debiutantów, a oprócz gratyfikacji finansowej efektem tego projektu jest wydanie zwycięskiej książki i jej dystrybucja w sieci Biedronka – wyjaśnia Arkadiusz Mierzwa, jeden z jurorów konkursu „Piórko”. W tym roku odbywa się już jego siódma edycja, a książki dla dzieci nagrodzone w sześciu poprzednich sprzedały się w ponad 320 tys. egzemplarzy. W tym roku wszystkie doczekają się wznowienia.
2020-03-17 | 06:25
Handel
Polskie społeczeństwo jednym z najszybciej starzejących się na świecie. Problemem chce zająć się utworzona właśnie Fundacja Biedronki
Co czwarty mieszkaniec Polski ukończył już 60 lat, a w 2050 roku osoby starsze będą stanowić 40,4 proc. polskiego społeczeństwa. Wyzwaniem będzie zapewnienie im jak najlepszych warunków życia i opieki – zwłaszcza że sytuacja zdrowotna i materialna seniorów już teraz jest trudna. Przeciwdziałaniem ubóstwu, niedożywieniu i wykluczeniu społecznemu seniorów zajmie się nowo utworzona przez największą sieć handlową w kraju Fundacja Biedronki. W tym roku przeznaczy na ten cel 50 mln zł, w kolejnych – do 20 mln euro. Pierwszym projektem fundacji będą karty przedpłacone na zakupy, które trafią do 10 tys. osób starszych.
2016-05-30 | 06:35
Handel
Pedro Pereira da Silva, były dyrektor generalny Biedronki, ujawnia swoje plany
Pedro Pereira da Silva po 25 latach pracy w Jeronimo Martins, w tym 16 latach w Polsce, zmienia barwy. Pokieruje siecią sklepów spożywczych Dixi w Rosji i chce tam powtórzyć sukces Biedronki. Da Silva skorzysta też z innych swoich doświadczeń – jest współtwórcą Polsko-Portugalskiej Izby Gospodarczej, która obecnie zrzesza ponad 200 firm i pomaga we wzmacnianiu dwustronnych relacji.
2016-05-05 | 06:40
Handel
Biedronka promuje zdrowe odżywianie wśród dzieci. Planuje przeprowadzać rocznie 400 warsztatów edukacyjnych
Sieć Biedronka chce kształtować zdrowe nawyki żywieniowe wśród najmłodszych. We współpracy z Green Factory i Instytutem Żywności i Żywienia zainicjowała cykl warsztatów edukacyjnych dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Uczestnicy zajęć uczą się, jak planować codzienną dietę, komponować pełnowartościowe posiłki i przyrządzać zdrowe odpowiedniki tradycyjnych słodyczy. Biedronka planuje przeprowadzać ok. 400 warsztatów rocznie.
2016-02-19 | 06:30
Handel
Ponownie 100 tys. zł od Biedronki dla autora najlepszego tekstu dla dzieci. Książka laureatek I edycji konkursu „Piórko” sprzedała się w 30 tys. egzemplarzy
Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka, chce promować czytelnictwo wśród najmłodszych. W drugiej edycji konkursu dla debiutujących twórców „Piórko 2016” ponownie nagrodzi autora najlepszego tekstu dla dzieci i osobę, która ten tekst zilustruje. Książka „Szary domek” autorstwa laureatki pierwszej edycji konkursu sprzedała się w nakładzie ponad 30 tys. egzemplarzy, a w maju ponownie trafi na sklepowe półki.
2015-09-15 | 06:35
Handel
Biedronka ufundowała stypendia dla młodych sportowców. Na ten cel trafi 150 tys. zł
Dwunastu młodych sportowców otrzymało stypendium z Funduszu Stypendialnego Natalii Partyki. Na ten cel przeznaczono 150 tys. zł. Partnerem projektu jest Jeronimo Martins Polska. To kolejna inicjatywa właściciela sieci Biedronka wspierająca młodych sportowców.
2015-08-11 | 10:00
Giełda
Zakończyła się restrukturyzacja zadłużenia TUP Property należącej do Alta SA. Wierzytelność została zredukowana o 13,5 mln zł, a kredyt przeniesiony do mBanku Hipotecznego
Wierzytelności firmy TUP Property będącej częścią spółki Alta zostały zredukowane o 13,5 mln zł. Macierzysta firma nie jest już gwarantem długu. Pozostała część zadłużenia została przeniesiona do mBanku Hipotecznego, co sprawiło, że restrukturyzacja finansowa została zakończona. Zdaniem prezesa Alty obecna sytuacja spółki jest dużo lepsza niż jeszcze kilka miesięcy temu.
2014-05-28 | 06:50
Handel
Portugalia może pomóc polskim firmom w ekspansji na rynki wschodzące
62,5 mln euro wyniósł w ubiegłym roku eksport polskich artykułów rolno-spożywczych do Portugalii. To 11,5 proc. więcej niż przed rokiem. Dla polskich producentów, nie tylko z branży spożywczej, współpraca z Portugalią oznacza dostęp do ponad 10-milionowego rynku zbytu oraz możliwość wejścia na rynki, z którymi Portugalia od lat utrzymuje bliskie relacje biznesowe, czyli państwa północnoafrykańskie i Ameryki Południowej. Również Polsko-Portugalska Izba Gospodarcza ma swoich przedstawicieli w wielu regionach świata i organizując po raz piąty Tydzień Portugalski w Polsce, stara się promować dwustronną współpracę.
2013-10-15 | 06:35
Handel
W Biedronce niska cena wciąż jest najważniejsza dla konsumenta. Ale nie kosztem jakości
Choć cena pozostaje dla polskich konsumentów bardzo istotnym kryterium, to nie tylko ona decyduje o wyborze produktu. Dlatego Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka skupia się nie tylko na obniżaniu kosztów dla klientów, ale także na inwestowaniu w jakość.
2013-04-30 | 06:37
Handel
Właściciel sieci sklepów Biedronka buduje markę przy pomocy społecznej odpowiedzialności biznesu
W Jerónimo Martins Polska polityka społecznej odpowiedzialności biznesu nie ogranicza się tylko do działalności charytatywnej. Właściciel sieci Biedronka oprócz zbiórek żywności prowadzi wiele różnych akcji, które mają promować odpowiedzialne postawy konsumpcyjne, pro-ekologiczne i pro-zdrowotne.