News powiązane z CDRL

2015-04-17 | 06:35
Handel
Polacy nie oszczędzają na produktach dla dzieci. Sieć sklepów Coccodrillo chce wykorzystać dobrą koniunkturę News powiązane z CDRL

Polacy nie oszczędzają na produktach dla dzieci. Sieć sklepów Coccodrillo chce wykorzystać dobrą koniunkturę

Sklepy z produktami dla dzieci notują coraz lepsze wyniki. W ubiegłym roku Coccodrillo miało 11,4 mln zł zysku. To wynik lepszy niemal o 275 proc. od osiągniętego w 2013 roku. Firma planuje utrzymać wynik finansowy na zbliżonym poziomie i zwiększyć obroty o ok. 7-10 proc. Wyniki mogą być jeszcze lepsze, bo rynek produktów dla dzieci systematycznie rośnie. W ubiegłym roku jego wartość przekroczyła 9 mld zł.
więcej
2015-04-08 | 06:20
Handel
Coccodrillo jedzie po nowych klientów do Azji. W 2015 roku chce otworzyć ponad 90 placówek i e-sklep

Coccodrillo jedzie po nowych klientów do Azji. W 2015 roku chce otworzyć ponad 90 placówek i e-sklep

Jeszcze w pierwszej połowie roku ruszyć ma sklep internetowy sieci Coccodrillo. Spółka handlująca w Polsce i kilku innych krajach odzieżą dziecięcą zapowiada inwestycje w nowy magazyn i otwarcie ponad 90 nowych sklepów. Pod koniec tygodnia spółka będzie się starała nawiązać nowe kontakty handlowe podczas targów w Singapurze.
więcej
2014-10-09 | 14:03
Handel
Cena emisyjna akcji właściciela marki Coccodrillo to 14,9 zł. Zaczynają się zapisy dla inwestorów instytucjonalnych

Cena emisyjna akcji właściciela marki Coccodrillo to 14,9 zł. Zaczynają się zapisy dla inwestorów instytucjonalnych

Rozpoczynają się zapisy inwestorów instytucjonalnych na akcje CRDL SA, producenta i dystrybutora ubranek oraz zabawek dla dzieci. Cenę emisyjną ustalono na poziomie 14,90 zł. Spółka ma już ponad 340 sklepów w Europie, a dzięki kapitałowi z giełdy chce uruchomić ponad 80 nowych sklepów, nowy magazyn i rozbudować sklep internetowy. CDRL pracuje także nad rozszerzeniem asortymentu i zapowiada walkę o pozycję lidera w branży odzieżowej.
więcej