Mówi: | Marcin Powierza |
Funkcja: | dyrektor zarządzający, członek zarządu |
Firma: | Forbis Group |
Forbis Group planuje podwoić zatrudnienie. Spółka chce oferować swoje usługi na nowych rynkach
Spółka Forbis Group chce w tym roku utrzymać wysokie tempo rozwoju i poszerzyć zakres działalności. W związku z tym spółka zamierza zwiększyć zatrudnienie, być może nawet podwoić.
Specjalizująca się w projektowaniu i realizacji sklepów dla sieci handlowych spółka mogła się w ubiegłym roku pochwalić się 20-proc. wzrostem. Podobnego tempa rozwoju oczekuje także w 2015 roku.
– Zatrudnienie w zeszłym roku wzrosło o 100 proc. W tym roku spodziewamy się dalszego wzrostu z racji tego, że przybywa nam klientów i pracujemy nad nowymi kontraktami – mówi agencji informacyjnej Newseria Inwestor Marcin Powierza, dyrektor zarządzający, członek zarządu Forbis Group. – Wzrost zatrudnienia jest nieunikniony i niezbędny, byśmy mogli zaoferować usługi najwyższej jakości. Chcemy utrzymać tempo wzrostu zatrudnienia na podobnym poziomie.
Forbis Group dotąd specjalizowała się w urządzaniu i wyposażaniu sklepów. Ma biuro projektowe wyspecjalizowane w realizacji zleceń dla handlu detalicznego i własne zaplecze realizacyjne. Wytwarza też meble na potrzeby prowadzonych projektów. Spółka zapowiada, że chce nie tylko zdobyć nowych klientów na rynku, na którym dotychczas prowadziła działalność, lecz także zaproponować swoje usługi na pokrewnych rynkach.
– Prowadzimy wzmożone działania mające na celu pozyskanie klientów, czyli galerii handlowych, które w tej chwili albo rozpoczęły, albo rozpoczynają, albo planują rozpoczęcie inwestycji związanych z budową nowych galerii bądź rewitalizacją już istniejących – informuje Marcin Powierza. – Stawiamy na projekty i remonty powierzchni wspólnych galerii handlowych, food courtów. Już w ubiegłym roku realizowaliśmy z dużym powodzenie projekty w tym obszarze, a w tym roku będziemy to kontynuować.
Wśród klientów Forbis Group są głównie sieci obuwnicze i odzieżowe: CCC, Prima Moda, Wojas, Potis & Verso, Lacoste, Max Mara, Armani i nie tylko. Spółka podkreśla, że stara się poszerzać portfolio klientów. Obsługuje więc też banki, takie jak PKO BP czy mBank. Działa na rynku usług medycznych , realizowała projekty dla sieci Lux Med, Enel-Med oraz Medicover.
– Chcemy także realizować coraz więcej projektów dla banków, sieci medycznych i aptek – informuje dyrektor zarządzający i członek zarządu Forbis Group. – Rynek medyczny w Polsce mocno się rozwija, powstaje wiele nowych prywatnych sieci medyczne, głównie w większych miastach Polski, a my staramy się za nimi podążać.
Czytaj także
- 2025-02-14: Dzieci mają zbyt łatwy dostęp do pornografii i patostreamingu. Rzecznik Praw Dziecka apeluje o zaostrzenie prawa
- 2025-02-20: Przyszłość centrów zdrowia psychicznego nadal nie jest znana. Pilotaż kończy się w lipcu
- 2025-02-13: Opieka środowiskowa to najpilniejsza potrzeba polskiej psychiatrii. Reforma zachodzi zbyt wolno
- 2025-02-04: Lekarze będą lepiej przygotowani do pracy w obliczu działań militarnych. Powstał nowy model kształcenia lekarzy cywilnych i wojskowych
- 2025-02-18: Pogłębia się brak wojskowych kadr medycznych. System ich kształcenia wymaga pilnej reformy
- 2025-02-17: Schizofrenia może być w Polsce leczona na światowym poziomie. Coraz więcej pacjentów oczekuje wykorzystania tych możliwości
- 2025-02-14: Polski przemysł meblarski traci na konkurencyjności. Coraz więcej mebli trafia na krajowy rynek z zagranicy
- 2025-02-13: Plaga nieautoryzowanych transakcji płatniczych. Konsekwencje zwykle ponosi klient banku
- 2025-01-20: Sądy są zalewane pozwami frankowiczów. Rząd pracuje nad ustawą usprawniającą sprawy kredytobiorców
- 2024-12-13: Agencja Badań Medycznych walczy z czasem przy obsłudze konkursów z KPO. Największym problemem są braki kadrowe