Newsy

Właściciel Sugarfree i Cardio Bunny wprowadza na rynek swoją piątą markę odzieżową. Do końca roku wszystkie brandy mają być rentowne

2016-05-10  |  06:30

HubStyle, właściciel trzech marek odzieżowych dla kobiet i jednej dla mężczyzn, wprowadza na rynek kolejny brand i planuje do końca roku uzyskanie rentowności przez całą piątkę. Na razie próg rentowności osiągnęły dwie marki. Właściciel sklepów internetowych i porównywarki cen reklamuje swoje ubiory w ramach współpracy ze znanymi osobami i zapowiada, że zamierza kontynuować tę strategię marketingową.

– Kolejną naszą marką, którą będziemy uruchamiać na dniach, jest marka streetwearowa skierowana do kobiet. To marka Freaky Leaks. W przededniu uruchomienia cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem w mediach społecznościowych. W zasadzie może to być komercyjnie jeden z większych sukcesów w naszej grupie – zapowiada w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Inwestor Wiktor Dymecki, członek zarządu, dyrektor finansowy HubStyle. – Jej wprowadzenie jest kwestią najbliższych dni. Trwają w tej chwili testy strony internetowej, silnika e-commerce’owego, prace są bardzo zaawansowane.

HubStyle, dawna Grupa Nokaut, właściciel porównywarki cen, kupił rok temu markę Sugarfree, pod którą sprzedawane są sukienki dla kobiet. Pod koniec ubiegłego roku wprowadził dwie kolejne marki: Cardio Bunny z odzieżą sportową oraz Emente z ubraniami segmentu premium. Pod koniec kwietnia 2016 roku pojawiła się w portfolio grupy pierwsza platforma skierowana do mężczyzn – Kragelman. Oferuje wysokiej jakości koszule z tkanin kupowanych we Włoszech, powstałych z bawełny egipskiej.

– Celem strategicznym na ten rok dla całej Grupy HubStyle jest to, aby całe portfolio pięciu marek na koniec roku było rentowne. W tej chwili Sugarfree i Cardio Bunny to dwie marki, którym udało się osiągnąć próg rentowności. Pracujemy teraz nad tym, żeby kolejne trzy marki do końca roku osiągnęły na tyle duża skalę, która umożliwi im zarabianie w kolejnych latach.

Jak podkreśla, grupa poniosła w ubiegłym roku oraz w I kwartale wysokie nakłady na rozwój marek. Zbudowanie każdej z nich oznaczało koszt 400–500 tys. zł inwestycji.

– Jedną z naszych strategii marketingowych jest to, żeby celebryci pojawiali się w naszej odzieży. Mamy całe portfolio osób, które chętnie sięgają po nasze ubrania. Wśród znanych nazwisk była to już Anna Lewandowska, Ania Wendzikowska i Doda Rabczewska. Staramy się stale współpracować i poszerzać grupę znanych osób, które noszą naszą odzież.

Celebrytki, oprócz wymienionych takie jak Marzena Rogalska, Maja Sablewska czy Agnieszka Wesołowska, wybierają przede wszystkim markę Emente, która odpowiada w grupie za segment premium. Z kolei sportową markę Cardio Bunny reklamuje top modelka Kasia Knioła.

– Najmocniej rozwiniętą jest marka Sugarfree, która słynie z sukienek dla kobiet. Są to produkty bardzo wysokiej jakości w przystępnej cenie. Udało nam się w krótkim czasie podbić rynek i stać się miejscem pierwszego wyboru dla kobiet, które szukają sukienek na różne okazje.

W 2015 roku sprzedaż odzieży odpowiadała za 38 proc. przychodów grupy HubStyle. Wyniosły one łącznie 14,4 mln zł. Był to pierwszy rok obecności tego segmentu w strukturze grupy.

Czytaj także