News powiązane z wizerunek Polski

2016-05-31 | 06:00
Inwestycje
Prof. K. Opolski (UW): polskie produkty potrzebują wsparcia wizerunkowego News powiązane z wizerunek Polski

Prof. K. Opolski (UW): polskie produkty potrzebują wsparcia wizerunkowego

Zakrojony na szeroką skalę gospodarczy marketing narodowy może być dobrą przeciwwagą dla negatywnych informacji o Polsce – uważa ekonomista prof. Krzysztof Opolski z UW. W jego opinii należy zwiększyć komunikację ze światem, by bronić się przed ewentualnymi skutkami obniżek ratingu i przyciągać kolejnych inwestorów zachęconych dobrą promocją kraju.
więcej
2013-03-08 | 06:40
IT i technologie
Szef targów CeBIT: Polacy pokazali się jako społeczeństwo kreatywne i rozwinięte technologicznie. Dla wielu to było zaskoczenie

Szef targów CeBIT: Polacy pokazali się jako społeczeństwo kreatywne i rozwinięte technologicznie. Dla wielu to było zaskoczenie

Widać, że wizerunek Polski w świecie się zmienia. Jesteście postrzegani jako kraj dużo bardziej nowoczesny – mówi Frank Pörschmann, szef trwających w Hanowerze targów CeBIT. Pozytywnie ocenia nie tylko to, co Polacy prezentują na targach branży informacyjnej i telekomunikacyjne, ale również współpracę w ramach partnerstwa strategicznego.
więcej