News powiązane z wirtualny doradca

2018-06-20 | 06:10
Handel
Technologia zmienia branżę handlową. W sklepach przyszłości nie będzie kas, a w zakupach będzie pomagał wirtualny doradca News powiązane z wirtualny doradca

Technologia zmienia branżę handlową. W sklepach przyszłości nie będzie kas, a w zakupach będzie pomagał wirtualny doradca

Blisko połowie konsumentów zdarzyło się zrezygnować z zakupów, ponieważ kolejka do kasy w sklepie była zbyt długa – wynika z badań przeprowadzonych dla MasterCard. Klienci chcą większej wygody, dlatego duża część retailerów wdraża już nowe technologie i innowacje, które mają ją zapewnić. Sklepy bez kas, inteligentne koszyki, płatności bezgotówkowe, spersonalizowane oferty czy wirtualni doradcy – tak według konsumentów będą wyglądać sklepy za kilka lat.
więcej
2016-06-16 | 07:00
Bankowość
Bank Zachodni WBK rozwija multikanałowe centrum kontaktu. Miesięcznie z 9 kanałów korzysta łącznie 460 tys. Klientów

Bank Zachodni WBK rozwija multikanałowe centrum kontaktu. Miesięcznie z 9 kanałów korzysta łącznie 460 tys. Klientów

Klienci coraz częściej korzystają ze zdalnych kanałów w bankowości. W BZ WBK 90 proc. interakcji z klientami następuje za pomocą multikanałowej platformy. Coraz więcej osób decyduje się także na zakup produktów i usług za jej pośrednictwem.
więcej
2016-06-16 | 06:40
Bankowość
Polacy coraz częściej kupują produkty bankowe w kanałach zdalnych. Banki inwestują więc w bankowość mobilną, internetową i contact center

Polacy coraz częściej kupują produkty bankowe w kanałach zdalnych. Banki inwestują więc w bankowość mobilną, internetową i contact center

Klienci coraz częściej korzystają ze zdalnych kanałów w bankowości. W BZ WBK 90 proc. interakcji z klientami następuje za pomocą multikanałowej platformy. Coraz więcej osób decyduje się także na zakup za jej pośrednictwem.
więcej
2015-07-31 | 09:00
Infrastruktura
Przychody Oracle z rozwiązań opartych na chmurze obliczeniowej wzrosły o 200 proc. Najpopularniejszym produktem korporacji jest jednak wciąż baza danych

Przychody Oracle z rozwiązań opartych na chmurze obliczeniowej wzrosły o 200 proc. Najpopularniejszym produktem korporacji jest jednak wciąż baza danych

O 200 proc. wzrosła w ostatnim kwartale ubiegłego roku rozliczeniowego wartość sprzedaży Oracle z rozwiązań opartych na chmurze obliczeniowej. To obecnie najbardziej dynamicznie rozwijający się dział przedsiębiorstwa, które ma już połowę udziałów w segmencie baz danych. Rośnie także sprzedaż rozwiązań wertykalnych pomagających w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
więcej
2012-10-25 | 13:26
IT i technologie
Wirtualny doradca pięć razy tańszy niż tradycyjne biuro obsługi klienta

Wirtualny doradca pięć razy tańszy niż tradycyjne biuro obsługi klienta

Mogą pracować 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodni, w dodatku nie chorują i nie potrzebują urlopu – wirtualni doradcy coraz częściej zastępują tradycyjną infolinię. W Polsce wdrożono do tej pory 100 takich projektów, a ich liczba rośnie w tempie kilkudziesięciu procent rocznie. Przedsiębiorców mogą skusić realne oszczędności. Koszt rozmowy z tzw. czatbotem jest nawet pięć razy niższy niż tradycyjnej rozmowy – wynika z szacunków firmy Stanusch Technologies, jednego ze światowych liderów na tym rynku.
więcej
2012-10-25 | 13:25
IT i technologie
Za 8 lat połowa rozmów na infoliniach z tzw. czatbotem zamiast konsultanta

Za 8 lat połowa rozmów na infoliniach z tzw. czatbotem zamiast konsultanta

– Jednym z motorów napędowych światowej gospodarki jest internet, który już zdążył zrewolucjonizować wiele procesów, jakie na światowych rynkach się odbywają – uważa Sebastian Kulczyk, inwestor Stanusch Technologies. To tłumaczy, jego zdaniem, dlaczego rynek tzw. czatbotów rośnie w tak szybkim tempie. Według szacunków firmy do 2020 roku połowa rozmów na infoliniach będzie obsługiwana przez maszynę.
więcej