News powiązane z segment premium
2016-05-05 | 06:30
Handel
Rynek lodów w Polsce wart jest ponad 1,6 mld zł. Krajowi producenci muszą się mierzyć z coraz silniejszą konkurencją
Ze względu na stosunkowo niską konsumpcję lodów w Ze względu na stosunkowo niską konsumpcję lodów w Polsce (4–5 litrów rocznie na osobę) krajowy rynek ma duży potencjał wzrostu. O gusta klientów walczą nie tylko polscy producenci, lecz także większość światowych graczy. Firma Grycan – Lody od Pokoleń mimo coraz większej konkurencji co roku notuje dwucyfrową dynamikę wzrostu sprzedaży. Jej udziały w rynku lodów familijnych przekraczają 15 proc. – Polacy są przywiązani do tradycyjnych smaków i naturalnych składników – komentuje właściciel marki.
2016-01-27 | 06:45
Motoryzacja
Sprzedaż aut premium rośnie szybciej niż cały rynek. Rekordowe wyniki notuje Volvo
Marki z czołówki segmentu aut premium notowały w 2015 roku dynamiczne wzrosty sprzedaży – sięgające nawet 20 proc. Volvo, czwarty gracz na tym rynku, sprzedał ponad 6,8 tys. nowych samochodów – o tysiąc więcej niż w 2014 roku. To rekordowy wynik dla koncernu. W dalszym zwiększaniu sprzedaży pomóc mają kolejne premiery planowane na 2016 rok.
2016-01-25 | 06:30
Nieruchomości
Polski rynek luksusowych nieruchomości wart jest 500 mln zł rocznie. Warszawskie lokalizacje biją kolejne rekordy
Co roku na pierwotnym rynku nieruchomości luksusowych dochodzi do transakcji o wartości ok. 500 mln zł. Rynek wtórny może być nawet 2,5 razy większy. Najwięcej luksusowych apartamentów sprzedaje się w Warszawie. Najdroższy lokal sprzedano za 42 tys. zł za mkw. Deweloperzy planują kolejne inwestycje, ostro konkurując o najlepsze lokalizacje. Najdroższą inwestycją 2015 roku był zakup niespełna 1 ha na Woli za 143 mln zł.
2015-09-22 | 08:00
Gospodarka
ZM Henryk Kania: W ciągu najbliższych 4 lat przychody ze sprzedaży wzrosną o 100 procent
Strategia ZM Henryk Kania zakłada, że w ciągu najbliższych 4 lat przychody ze sprzedaży zostaną podwojone. Realizację celu ma umożliwić wykorzystanie nowoczesnych i tradycyjnych kanałów dystrybucji, wzmocnienie segmentu premium, a także ekspansja na zagraniczne rynki. W I półroczu 2015 roku przychody ze sprzedaży spółki wyniosły ponad 465 mln zł i były wyższe o 16 proc. niż rok wcześniej.
2015-07-13 | 06:35
Motoryzacja
Polska jednym z najważniejszych rynków UE dla Mitsubishi. W ciągu 10 lat sprzedaż nowych aut może się podwoić
Dla koncernu Mitsubishi Motors Corporation Polska jest jednym z najważniejszych europejskich rynków. Pod względem wielkości sprzedaży znajdujemy się na piątym miejscu. W 2014 roku w polskich salonach kupiono prawie 5,3 tysiąca nowych aut marki Mitsubishi. Oznacza to wzrost rok do roku na poziomie niemal 60 proc. Największa część przychodów pochodzi ze sprzedaży modeli ASX i Outlander.