News powiązane z relacje inwestorskie
2018-02-16 | 06:20
Media i PR
L. Sobolewski: Zwiększy się rola autoprezentacji spółek giełdowych. Będą tego oczekiwać inwestorzy
Polska awansuje w zestawieniach gospodarek z grupy rynków wschodzących do rozwiniętych. Dla spółek giełdowych oznacza to wyzwania związane z komunikacją, raportowaniem i autoprezentacją. Profesjonalizacja działań związanych z relacjami inwestorskimi ułatwi spółkom korzystanie z możliwości rynków globalnych. Cornerstone Communications, agencja relacji inwestorskich założona przez Ludwika Sobolewskiego, byłego prezesa GPW, chce wspierać firmy w pozyskiwaniu nowych partnerów i profesjonalizacji funkcjonowania na rynkach.
2014-09-25 | 06:55
Rynki zagraniczne
KGHM rozwija strategię komunikacji z inwestorami. Spółka chce dołączyć do światowej czołówki dobrych praktyk IR
KGHM pracuje nad nowym serwisem internetowym i deklaruje „politykę otwartych drzwi”, zachęcając inwestorów do kontaktu. Spółka prowadzi działalność w Polsce, USA, Kanadzie oraz Chile, ale jest notowana tylko na giełdzie w Warszawie, dlatego tym bardziej wymaga efektywnej strategii komunikacji z inwestorami zagranicznymi. KGHM liczy, że dołączy do grona światowych liderów w relacjach inwestorskich.
2014-09-18 | 10:00
Fundusze inwestycyjne
Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych: Spółki giełdowe często zaniedbują komunikację z drobnymi inwestorami
Większość polskich spółek interesuje się drobnymi inwestorami tylko przez moment, kiedy debiutuje na giełdzie. Po sprzedaży akcji efektywna komunikacja najczęściej ogranicza się tylko do dużych inwestorów, jak np. fundusze. Powodem jest to, że na GPW inwestuje obecnie ok. 300 tys. Polaków, którzy poświęcają temu relatywnie mało czasu. Polski rynek będzie jednak dojrzewał i wymusi na spółkach poprawę komunikacji.
2014-06-05 | 06:50
Firma
GPW: dobrze prowadzone relacje inwestorskie istotne dla pozyskania kapitału przez spółki giełdowe
Relacje z inwestorami mają duże znaczenie dla spółek. Bez umiejętności udzielenia odpowiednich informacji i dobrej komunikacji z inwestorem emitent może wzbudzić mniejsze od oczekiwanego zainteresowanie swoją ofertą. Relacje inwestorskie są szczególnie ważne u spółek zagranicznych, z których 58 notowanych jest na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.