News powiązane z reklama mobilna
2019-03-05 | 06:00
Internet
Wirtualni prezenterzy na razie nie zastąpią influencerów. Zmiana związana z nowymi technologiami jest jednak nieunikniona
Marketing internetowy będzie się zmieniał, zwłaszcza pod wpływem sztucznej inteligencji i coraz większej automatyzacji. Zjawisko influencer marketingu zakorzeniło się już jednak na dobre w marketingowych realiach i według ekspertów będzie się wciąż dynamicznie rozwijać. Nie przeszkodzą w tym coraz częściej tworzone wirtualne postacie i coraz szerzej wykorzystywane w marketingu uczenie maszynowe. Nowe technologie będą jednak miały wpływ na kształt, w jaki treści internetowe, także tworzone przez influencerów, będą konsumowane.
2017-12-19 | 06:00
Internet
Portale coraz częściej ograniczają dostęp do treści użytkownikom programów blokujących reklamy. Rynek reklamy internetowej dynamicznie rośnie
Najważniejszym trendem w reklamie online jest reklama wideo, natomiast coraz większe znaczenie ma dla rynku także reklama na urządzenia mobilne. W Polsce już 30 proc. całego ruchu w Internecie pochodzi z urządzeń mobilnych. Coraz większą popularność zyskuje jednak oprogramowanie blokujące reklamy. Tego typu programy występują głównie jako rozszerzenia do przeglądarek i są zainstalowane już na ponad 600 mln urządzeń na całym świecie. Zarabiające na reklamach portale coraz częściej decydują się na blokowanie swoich treści użytkownikom takich programów.
2016-03-17 | 06:55
IT i technologie
Facebook będzie mocniej rozwijał treści wideo. To także strategiczny cel rozwoju biznesu w naszym regionie
Kluczowym celem rozwoju Facebooka w naszym regionie będą treści wideo – informuje Robert Bednarski, szef Facebooka na Europę Środkowo-Wschodnią. Portal zauważa coraz większe zainteresowanie biznesu treściami wideo w przekazach na platformach społecznościowych. Dlatego zamierza oferować usługi dopasowane do ich potrzeb.
2016-03-02 | 06:00
Media i reklama
Europejski lider marketingu mobilnego agencja YOC chce zrewolucjonizować polski rynek reklamy
Działająca w Polsce od pół roku niemiecka agencja reklamy mobilnej YOC zamierza zrewolucjonizować polski rynek reklamy. Zajmująca się głównie reklamą na smartfony firma planuje skupić się na automatyzacji procesu reklamowego. Zdaniem szefa spółki na Polskę rynek dojdzie do tego etapu rozwoju za najdalej dwa lata.
2015-08-19 | 06:30
Media i PR
Spersonalizowana reklama mobilna napędza rynek marketingu online
Firmy coraz więcej wydają na marketing w internecie. Taka reklama jest coraz bardziej profesjonalna i zindywidualizowana. To już nie jest masowy spam, ale wysyłanie e-maili z treścią dobrze dopasowaną do potrzeb i zainteresowań konkretnych odbiorców. Coraz większe znaczenie mają reklamy na urządzeniach mobilnych. Firmy doceniają też to, że nowoczesne narzędzia pozwalają precyzyjnie oszacować zyski z prowadzonych w internecie kampanii.
2015-04-10 | 06:10
Konsument
Firmy muszą zmienić podejście do komunikacji online. Internauci chcą natychmiastowej reakcji i więcej treści wideo
Interakcja za pomocą mediów społecznościowych i forów, najlepiej w czasie rzeczywistym – bez tego nie może się obejść nowoczesna komunikacja z klientem. Marketerzy muszą również uwzględniać fakt, że konsumenci coraz mniej czytają, a bardziej nastawiają się na treści wideo. Zmiana podejścia do komunikacji z klientami może przynieść wymierne efekty.
2015-02-24 | 06:15
Media i PR
Elektronika noszona może stać się atrakcyjna dla reklamodawców
Krokomierze, czujniki pulsu, smartwatche – elektroniczne urządzenia do noszenia (tzw. wearables) stały się coraz popularniejsze. Choć rynek wciąż jest nieduży, to marketerzy i firmy uważnie mu się przyglądają. Urządzenia te pozwalają zbierać coraz więcej danych o użytkownikach. Mały ekran ogranicza jednak możliwość wyświetlania reklam.
2014-12-10 | 06:00
Media i PR
Wydatki na marketing w sieci rosną najszybciej. Reklamodawcy coraz bardziej wymagający
Rynek reklamy internetowej rośnie w Polsce bardzo szybko. Biorąc pod uwagę również wzrost segmentu mobilnego może to być nawet 50 proc. rocznie. Budżety, jakie firmy inwestują w reklamę online, rosną kosztem mediów tradycyjnych, głównie prasy. Marketerzy jednak coraz częściej oczekują mierzalnych efektów kampanii w sieci.
2012-12-20 | 06:10
Media i PR
Niechciana reklama mobilna zyskuje na sile. Wraz ze wzrostem liczby smartfonów i tabletów
Rośnie liczba aplikacji zawierających agresywne formy reklamy na smartfony i tablety. Tylko w ostatnich 9 miesiącach podskoczyła o 210 proc. W kolejnych statystyki mogą pójść jeszcze bardziej w górę, bo firmy coraz więcej wydają na reklamę mobilną, a liczba smartfonów i tabletów stale rośnie.