News powiązane z nowe produkty

2016-08-30 | 07:00
Rynki zagraniczne
Asseco Poland zwiększa przychody i coraz więcej zarabia. W I półroczu blisko 80 proc. przychodów ze sprzedaży pochodziło z rynków zagranicznych News powiązane z nowe produkty

Asseco Poland zwiększa przychody i coraz więcej zarabia. W I półroczu blisko 80 proc. przychodów ze sprzedaży pochodziło z rynków zagranicznych

Przychody Asseco Poland w pierwszym półroczu br. były o 14 proc. wyższe niż w tym samym okresie ubiegłego roku, zysk operacyjny – o 9 proc. Jak przekonuje Marek Panek, wiceprezes zarządu spółki, firma zamierza rozwijać sprzedaż zagraniczną, która obecnie odpowiada za 78 proc. przychodów. Służyć mają temu m.in. nowe produkty.
więcej
2016-07-29 | 06:45
Infrastruktura
Datalogic stawia na nowe produkty oraz wzmocnienie relacji z klientem końcowym

Datalogic stawia na nowe produkty oraz wzmocnienie relacji z klientem końcowym

Datalogic, firma specjalizująca się w gromadzenia danych i automatyzacji procesów, producent m.in. czytników kodów kreskowych, uruchomiła biuro dla swojego polskiego oddziału. Spółka stawia na innowacje i zaawansowane technologicznie produkty. Zamierza także inwestować w poprawę relacji ze klientami końcowymi.
więcej
2016-03-15 | 06:40
Rynki zagraniczne
Wytwórcy produktów mlecznych szukają możliwości rozwoju na zagranicznych rynkach. Bakoma chce eksportować do Azji i Afryki

Wytwórcy produktów mlecznych szukają możliwości rozwoju na zagranicznych rynkach. Bakoma chce eksportować do Azji i Afryki

Bardzo konkurencyjny rynek produktów mlecznych sprawia, że ich wytwórcy szukają możliwości zwiększenia sprzedaży poza granicami kraju. Bakoma, producent jogurtów, kefirów, śmietan i deserów mlecznych, szuka swojej szansy na rynkach azjatyckich i przymierza się do ekspansji w Afryce. Na eksport przeznaczona zostanie część zwiększonej produkcji pochodzącej z trwającej właśnie rozbudowy zakładu.
więcej
2014-12-16 | 06:45
Handel
Tesco uruchomiło Europejskie Centrum Innowacji w Krakowie. Zajmie się ono wprowadzeniem na rynek kilkuset nowych produktów pod marką własną

Tesco uruchomiło Europejskie Centrum Innowacji w Krakowie. Zajmie się ono wprowadzeniem na rynek kilkuset nowych produktów pod marką własną

Tesco chce co roku wprowadzać na rynek kilkaset nowych produktów pod marką własną. Ich przygotowaniem zajmie się nowe Europejskie Centrum Innowacji, otwarte przez Tesco w Krakowie. Już za kilka miesięcy pierwsze artykuły opracowane w centrum trafią do sklepów sieci. Będą sprzedawane nie tylko w Polsce, lecz także w Czechach, na Słowacji i Węgrzech. To szansa dla polskich dostawców i producentów na zdobycie nowych rynków.
więcej
2013-09-11 | 06:10
Firma
ONZ: polski biznes mało innowacyjny. Głównie przez brak wiedzy i współpracy między firmami.

ONZ: polski biznes mało innowacyjny. Głównie przez brak wiedzy i współpracy między firmami.

Niedostateczna wiedza o możliwościach inwestowania i brak zaufania między firmami to główne przeszkody na drodze do innowacyjności polskich firm – ocenia Kamil Wyszkowski, dyrektor Programu Narodów Zjednoczonych ds. rozwoju. Polscy przedsiębiorcy wciąż nie dostrzegają szans inwestycyjnych w takich miejscach, jak np. Irak, Myanmar (Birma), Sudan Południowy czy Somalia.
więcej
2012-11-07 | 06:30
Giełda
Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych obchodzi dziś 18. urodziny

Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych obchodzi dziś 18. urodziny

Bezpieczny, przejrzysty, szybki, efektywny i zaawansowany – taki jest dziś, zdaniem szefów spółki, Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych. Dziś obchodzi 18. rocznicę powstania. Przez ten czas spółka wyróżniona została szeregiem nagród m.in. za innowacyjność. – Mamy powód do dumy, ponieważ od samego początku staraliśmy się być bardzo nowoczesnym depozytem – wyjaśnia Dariusz Marszałek, rzecznik KDPW. – Nowe usługi wprowadzają nasz rynek na taki bardzo wysoki, europejski poziom.
więcej
2012-10-09 | 06:40
IT i technologie
Lenovo w ciągu dwóch lat chce być numerem 1 na polskim rynku

Lenovo w ciągu dwóch lat chce być numerem 1 na polskim rynku

- Chcemy być największym dostawcą komputerów na polskim rynku - zapowiada dyrektor generalny Lenovo Polska Andrzej Sowiński. W rozmowie z Agencją Informacyjną Newseria wyjaśnia, że firma chce tego dokonać w ciągu dwóch lat. W realizacji tego celu ma pomóc seria nowych produktów, które wkrótce pojawią się na rynku.
więcej