News powiązane z marketing zapachowy

2015-12-15 | 06:35
Handel
Odpowiednio dobrany zapach może zwiększyć sprzedaż nawet o 15 proc. Zapach świąt na dłużej zatrzymuje w sklepie News powiązane z marketing zapachowy

Odpowiednio dobrany zapach może zwiększyć sprzedaż nawet o 15 proc. Zapach świąt na dłużej zatrzymuje w sklepie

Marketing zapachowy to nowy sposób promowania sklepu i produktu. Nie tylko przyczynia się do budowania pozytywnego wizerunku marki i lepszej rozpoznawalności, lecz także zwiększa sprzedaż nawet o 15 proc. Z badań wynika, że ludzie znacznie lepiej zapamiętujemy zapachy niż obrazy, a poszczególne nuty zapachowe wpływają na nasz nastrój i motywację do działania. Kluczem do sukcesu jest odpowiednie dobranie aromatu do branży, grupy docelowej i sezonu.
więcej
2015-06-29 | 06:30
Handel
Galerie handlowe coraz częściej wprowadzają beacony. Ich nadmiar może jednak powodować chaos informacyjny

Galerie handlowe coraz częściej wprowadzają beacony. Ich nadmiar może jednak powodować chaos informacyjny

Obecnie beacony, czyli niewielkie urządzenia emitujące sygnał odbierany przez telefony komórkowe, najczęściej wykorzystywane są przez właścicieli poszczególnych sklepów i marek. W przyszłości jednak powinny być zarządzane z poziomu galerii handlowych. Nadmiar beaconów powodować może bowiem chaos informacyjny. Konsumenci odbieraliby zbyt wiele komunikatów i byliby narażeni na spam.
więcej
2015-06-29 | 06:20
Inwestycje
Beacony w przyszłości będą zarządzane z poziomu galerii handlowych, a nie pojedynczych sklepów

Beacony w przyszłości będą zarządzane z poziomu galerii handlowych, a nie pojedynczych sklepów

Obecnie beacony, czyli niewielkie urządzenia emitujące sygnał odbierany przez telefony komórkowe, najczęściej wykorzystywane są przez właścicieli poszczególnych sklepów i marek. W przyszłości jednak powinny być zarządzane z poziomu galerii handlowych. Nadmiar beaconów powodować może bowiem chaos informacyjny. Konsumenci odbieraliby zbyt wiele komunikatów i byliby narażeni na spam.
więcej
2015-06-23 | 09:00
Handel
Tech Cave chce wspierać programy lojalnościowe w galeriach handlowych na całym świecie. Grupa IMS, do której należy, w dalszym ciągu szuka spółek do przejęcia

Tech Cave chce wspierać programy lojalnościowe w galeriach handlowych na całym świecie. Grupa IMS, do której należy, w dalszym ciągu szuka spółek do przejęcia

Grupa Internet Media Services nie jest uzależniona od zewnętrznego finansowania i jest w dobrej kondycji finansowej. Zapowiada fuzje z przedsiębiorstwami zajmującymi się podobną lub pokrewną działalnością lub ich przejęcia. Będąca częścią tej Grupy spółka Tech Cave będzie promować rozwiązania polegające na pełnej obsłudze ofert specjalnych w galeriach handlowych, nie tylko w Polsce, lecz także na świecie.
więcej
2015-05-26 | 10:00
Przemysł
Rentokil Initial co miesiąc pozyskuje w Polsce ponad 100 klientów. Firma widzi duży potencjał na polskim rynku i nie wyklucza akwizycji

Rentokil Initial co miesiąc pozyskuje w Polsce ponad 100 klientów. Firma widzi duży potencjał na polskim rynku i nie wyklucza akwizycji

Jak wynika z badań Rentokil Initial, poziom dbałości o higienę w Europie pozostawia wiele do życzenia. Widać jednak znaczące postępy w tym zakresie, co firma dostarczająca urządzenia i środki do higieny w toaletach oraz maty wejściowe chce wykorzystać do zwiększenia przychodów i zysków.
więcej
2015-05-26 | 06:30
Firma
Europejczycy na bakier z higieną w miejscu pracy. Wzorem mogą być Azjaci

Europejczycy na bakier z higieną w miejscu pracy. Wzorem mogą być Azjaci

Do higieny w miejscu pracy największą wagę przywiązują Azjaci, którzy stawiają wysokie wymagania firmom sprzątającym. Europejczycy mogliby się od nich uczyć, bo jak wynika z badań Rentokil Initial, ich poziom dbałości o higienę pozostawia wiele do życzenia. Widać jednak znaczące postępy w tym zakresie, co chcą wykorzystać firmy dostarczające urządzenia i środki do higieny w toaletach oraz maty wejściowe.
więcej