News powiązane z marketing bezpośredni

2016-10-18 | 06:35
Konsument
Rośnie potęga marketingu szeptanego. 98 proc. właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw najbardziej ceni klientów z rekomendacji News powiązane z marketing bezpośredni

Rośnie potęga marketingu szeptanego. 98 proc. właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw najbardziej ceni klientów z rekomendacji

Rekomendacje stają się podstawą decyzji konsumenckich i prowadzenia biznesu. Klienci chętnie sięgają po produkty i usługi firm, które polecili im znajomi. Z kolei właściciele przedsiębiorstw bardzo cenią klientów, których polecili im inni przedsiębiorcy. Na tym opierają się coraz popularniejsze systemy rekomendacji biznesowych, które budują prestiż przedsiębiorstwa na rynku oraz zwiększają bezpieczeństwo przeprowadzanych transakcji.
więcej
2015-10-13 | 06:35
Handel
Połowa klientów obawia się wykorzystania ich danych osobowych przez firmy

Połowa klientów obawia się wykorzystania ich danych osobowych przez firmy

Konsumenci coraz lepiej zdają sobie sprawę z potencjalnych zagrożeń związanych ze zbieraniem danych osobowych przez obsługujące ich firmy. Połowa przyznaje, że budzi to ich obawy. Jednocześnie jedna piąta podkreśla, że ważna jest dla nich spersonalizowana oferta. Na satysfakcję klientów duży wpływ ma także poziom obsługi. Ponad 60 proc. konsumentów chętnie podzieli się pozytywnym doświadczeniem kontaktu z rodziną czy znajomymi.
więcej
2015-06-23 | 09:00
Handel
Tech Cave chce wspierać programy lojalnościowe w galeriach handlowych na całym świecie. Grupa IMS, do której należy, w dalszym ciągu szuka spółek do przejęcia

Tech Cave chce wspierać programy lojalnościowe w galeriach handlowych na całym świecie. Grupa IMS, do której należy, w dalszym ciągu szuka spółek do przejęcia

Grupa Internet Media Services nie jest uzależniona od zewnętrznego finansowania i jest w dobrej kondycji finansowej. Zapowiada fuzje z przedsiębiorstwami zajmującymi się podobną lub pokrewną działalnością lub ich przejęcia. Będąca częścią tej Grupy spółka Tech Cave będzie promować rozwiązania polegające na pełnej obsłudze ofert specjalnych w galeriach handlowych, nie tylko w Polsce, lecz także na świecie.
więcej
2015-03-18 | 09:00
Handel
Sieć sprzedaży Herbalife ma już 6 tys. partnerów. Firma chce zainwestować w nowe kanały dystrybucji produktów

Sieć sprzedaży Herbalife ma już 6 tys. partnerów. Firma chce zainwestować w nowe kanały dystrybucji produktów

Globalna firma odżywcza Herbalife, działająca w branży sprzedaży bezpośredniej, ma już w Polsce sześć tysięcy niezależnych partnerów, działających m.in. w klubach zdrowego stylu życia. W ciągu najbliższych 2-3 latach Herbalife Polska zamierza dostosować swój system dystrybucji produktów do przewidywanego dynamicznego rozwoju, rozważając otwarcie w największych miastach tzw. Experience Centers m.in. ze specjalnymi maszynami vendingowymi, które pozwolą partnerom Herbalife zaopatrzyć się w niezbędne produkty przez całą dobę. Sieć rozważa także wprowadzenie alternatywnych kanałów dystrybucji.
więcej
2014-12-16 | 06:40
Konsument
Skończy się plaga niechcianych e-maili. Za rozsyłanie spamu będą kary w wysokości do 3 proc. rocznych przychodów

Skończy się plaga niechcianych e-maili. Za rozsyłanie spamu będą kary w wysokości do 3 proc. rocznych przychodów

Konsument będzie miał 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość, będzie mu też łatwiej zwrócić towar zakupiony online. To główne zmiany, które na mocy ustawy o prawach konsumenta wejdą w życie 25 grudnia. Nowe przepisy zakazują również wysyłania reklamowych e-maili i telemarketingu osobom, które nie wyraziły na to zgody, co powinno ucieszyć konsumentów.
więcej
2014-05-30 | 06:35
Handel
Statystyczny Polak ma w portfelu cztery karty lojalnościowe, Amerykanin – dwanaście

Statystyczny Polak ma w portfelu cztery karty lojalnościowe, Amerykanin – dwanaście

Statystyczny Polak uczestniczy średnio w czterech programach lojalnościowych. Choć to zdecydowanie mniej niż na przykład w Stanach Zjednoczonych, to popularność tego typu programów dynamicznie rośnie. Firmy, które zdecydują się na ich wdrożenie, mogą zdobyć cenne dane umożliwiające zrozumienie zachowań konsumentów i poprawić dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej. Zyskują jednocześnie szansę tańszego dotarcia do klientów w porównaniu z kampaniami wielozasięgowymi.
więcej