News powiązane z kosmetyki w Polsce
2015-01-19 | 06:35
Handel
Sprzedaż bezpośrednia w branży kosmetycznej to za mało. Avon rozwija sprzedaż online i tradycyjne sklepy
Kosmetyki są najczęściej kupowaną kategorią w systemie sprzedaży bezpośredniej. Firmy, które działają w tym kanale, równolegle rozwijają również sprzedaż online i tradycyjne sklepy. Połączenie tych systemów pozwala firmie Avon rosnąć szybciej niż rynek. Stacjonarny Avon Studio od grudnia działa w warszawskich Złotych Tarasach
2015-01-19 | 06:20
Handel
Avon: Jesteśmy bardzo zadowoleni z osiąganych wyników. Będziemy rozwijać sprzedaż bezpośrednią w połączeniu z internetem i kanałem tradycyjnym
Firma Avon, zajmująca się sprzedażą bezpośrednią kosmetyków, jest zadowolona z wyników, jakie udało jej się osiągnąć w ciągu ostatnich dwóch lat. Jak zauważa Dariusz Świętek, dyrektor sprzedaży, już niemal wszystkie zamówienia zbierane są poprzez internet, a konsultantki zdobywają nowych klientów między innymi za pomocą portali społecznościowych. Firma zamierza rozwijać kanał sprzedaży bezpośredniej, ale w połączeniu z e-handlem i tradycyjnymi, stacjonarnymi salonami.
2014-06-06 | 06:30
Konsument
Polacy są głodni luksusowych marek. Duży potencjał wzrostu ma rynek kosmetyków premium
Rynek kosmetyków premium w Polsce to dziś 11-12 proc. rynku kosmetyków. Potencjał rozwoju jest bardzo duży, bo we Francji kosmetyki selektywne to nawet jedna trzecia całego rynku kosmetycznego. Na polski rynek wchodzą kolejne luksusowe marki, nie tylko kosmetyczne, co może przyczynić się do dynamicznego wzrostu sprzedaży produktów luksusowych.