News powiązane z jakość

2016-06-21 | 06:40
Rynki zagraniczne
Trans Polonia nie obawia się spadku cen transportu. Chce zwiększyć swoją obecność m.in. w Niemczech i Hiszpanii News powiązane z jakość

Trans Polonia nie obawia się spadku cen transportu. Chce zwiększyć swoją obecność m.in. w Niemczech i Hiszpanii

Operator przewozów cysternowych płynnych surowców chemicznych i spożywczych oraz mas bitumicznych nie obawia się spadku cen usług transportowych. Koncerny chemiczne i petrochemiczne, główni klienci spółki, stawiają na jakość i są w stanie zapłacić więcej za usługę wykonaną bezpiecznie i terminowo. Trans Polonia chce zwiększyć swoją obecność w Zachodniej Europie, m.in. w Niemczech i Hiszpanii.
więcej
2016-03-16 | 06:00
Moda
Polacy coraz bardziej wymagającymi klientami. Zamiast masowej produkcji sięgają po ekskluzywne, ręcznie robione dodatki

Polacy coraz bardziej wymagającymi klientami. Zamiast masowej produkcji sięgają po ekskluzywne, ręcznie robione dodatki

Luksusowe dodatki robione ręcznie są nie tylko oryginalnym dopełnieniem każdej stylizacji, lecz także doskonale podkreślają charakter danej osoby. Dlatego klienci coraz bardziej doceniają ekskluzywną galanterię i są gotowi zapłacić więcej za wyroby unikatowe. Masowa produkcja ustępuje miejsca dodatkom, które są jak małe dzieła sztuki.
więcej
2015-12-03 | 07:55
IT i technologie
Madkom chce łączyć systemy informatyczne w samorządach w jedno kompleksowe rozwiązanie. Przyszłością są też centra usług wspólnych

Madkom chce łączyć systemy informatyczne w samorządach w jedno kompleksowe rozwiązanie. Przyszłością są też centra usług wspólnych

Zajmująca się dostarczaniem informatycznych systemów dla samorządów firma Madkom widzi przyszłość tego rynku w łączeniu istniejących rozwiązań w jeden system. Pierwsze samorządy szykują się też do tworzenia centrum usług wspólnych, które zajmie się informatyczną obsługą grup gmin. Takie rozwiązanie pozwoli nie tylko obniżyć koszty działania władz lokalnych, lecz także poprawi jakość ich obsługi.
więcej
2015-10-27 | 06:20
Konsument
Rynek słodyczy rozwija się w niewielkim tempie, ale stabilnie. Są zapomniane segmenty, które mogą rosnąć szybciej

Rynek słodyczy rozwija się w niewielkim tempie, ale stabilnie. Są zapomniane segmenty, które mogą rosnąć szybciej

Wart około 13 mld zł rynek słodyczy będzie nadal rosnąć, bo spożycie tego rodzaju produktów w innych krajach Unii Europejskiej jest znacznie wyższe. Przedstawiciele branży oceniają, że wzrosty nie są dynamiczne, bo ok. 2 proc., ale stabilne. W niektórych segmentach dynamika może być wyższa – obiecująco wyglądają perspektywy rozwoju nieco zapomnianego segmentu landrynek.
więcej
2015-09-01 | 06:55
Transport
W grudniu na tory wjadą nowe Flirty wyprodukowane przez konsorcjum Stadler–NEWAG. PKP Intercity chce odzyskać pasażerów dzięki inwestycjom w nowoczesny tabor

W grudniu na tory wjadą nowe Flirty wyprodukowane przez konsorcjum Stadler–NEWAG. PKP Intercity chce odzyskać pasażerów dzięki inwestycjom w nowoczesny tabor

6 mld zł ma kosztować modernizacja taboru należącego do PKP. Na polskie tory wjedzie ponad 100 nowych składów, w tym 20 nowych pociągów Flirt, którymi pasażerowie pojadą w grudniu. Inwestycje w tabor już przynoszą efekty – w I półroczu PKP Intercity zanotował pierwszy od czterech lat wzrost liczby pasażerów.
więcej
2015-05-28 | 06:35
Rolnictwo
Producenci żywności nie będą zwiększać mocy przetwórczych. Są dziś o 30 proc. wyższe od potrzeb

Producenci żywności nie będą zwiększać mocy przetwórczych. Są dziś o 30 proc. wyższe od potrzeb

Polski przemysł spożywczy ma teraz stawiać na jakość, a nie ilość. Według Polskiej Federacji Producentów Żywności moce przetwórcze branży są dziś o 30 proc. większe od potrzeb rynku. Brakuje jednak wyrobów najwyższej klasy, których coraz częściej poszukują konsumenci w Polsce i za granicą.
więcej
2015-05-21 | 06:45
Handel
Polacy chcą być świadomymi konsumentami i popierają patriotyzm ekonomiczny, ale nie umieją dokonywać takich wyborów

Polacy chcą być świadomymi konsumentami i popierają patriotyzm ekonomiczny, ale nie umieją dokonywać takich wyborów

Patriotyzm ekonomiczny to trend, który jest coraz popularniejszy na świecie. Społeczeństwa zachodnie zwracają coraz większą uwagę na to, by kupować towary wyprodukowane w ich kraju, a patriotyzm konsumencki jest promowany także przez polityków. Wielu Polakom takie świadome wybory są bliskie, jednak w praktyce nie bardzo im się to udaje. Wyjątkiem jest branża spożywcza.
więcej
2015-04-30 | 06:20
Motoryzacja
Polacy nadal wybierają samochody używane. Coraz większą wagę przykładają jednak do ich jakości i warunków zakupu

Polacy nadal wybierają samochody używane. Coraz większą wagę przykładają jednak do ich jakości i warunków zakupu

W ubiegłym roku na rynku aut używanych przeprowadzono 1,7 mln transakcji. Kolejne 700 tys. samochodów to import indywidualny. Sprzedaż aut używanych wygląda w kraju podobnie jak 25 lat temu, jednak kupujący mają coraz więcej oczekiwań, zarówno co do standardu wybieranych pojazdów, jak i jakości obsługi.
więcej
2015-04-28 | 09:00
Motoryzacja
Polski rynek używanych samochodów ma wielki potencjał. AAA Auto liczy, że będzie co roku podwajać obroty

Polski rynek używanych samochodów ma wielki potencjał. AAA Auto liczy, że będzie co roku podwajać obroty

AAA Auto, debiutujący na polskim rynku holenderski sprzedawca używanych samochodów, liczy na to, że powtórzy w Polsce sukces z Czech, Słowacji i Węgier, gdzie w zeszłym roku sprzedał 63 tys wozów. Zakłada też, że co roku jest w stanie podwajać osiągane w Polsce obroty.
więcej
2015-04-10 | 08:00
Przemysł spożywczy
Indykpol zainwestuje w produkcję nawet 200 mln zł w ciągu czterech lat. Celem jest wzrost obrotów i zdobycie nowych rynków zbytu

Indykpol zainwestuje w produkcję nawet 200 mln zł w ciągu czterech lat. Celem jest wzrost obrotów i zdobycie nowych rynków zbytu

Nawet 200 mln zł zamierza zainwestować w rozwój produkcji polski potentat na rynku drobiarskim spółka Indykpol. Firma szuka nowych rynków zbytu i sposobów na zwiększenie eksportu. Liczy, że jej obroty będą rosły w tempie sięgającym 10 proc. rocznie.
więcej
2015-03-30 | 06:25
Handel
Popularność małych centrów handlowych rośnie. Konsumenci wybierają galerie blisko domu, a marki szukają obiektów z niższymi czynszami

Popularność małych centrów handlowych rośnie. Konsumenci wybierają galerie blisko domu, a marki szukają obiektów z niższymi czynszami

Centra handlowe typu convenience korzystają na tym, że konsumenci coraz chętniej robią zakupy blisko domu. Mniejsze galerie, usytuowane w pobliżu dużych osiedli, notują co roku znaczne wzrosty obrotów, niektóre nawet o 30 proc. To również atrakcyjne miejsce dla sklepów, bo czynsze są dużo niższe niż w dużych galeriach. Zarządcy tych obiektów podkreślają jednak, że chcą przyciągać więcej droższych marek, bo tego oczekują klienci.
więcej
2014-03-26 | 06:05
Media i PR
B. Mońka: Wersje papierowe gazet nie znikną z rynku. Dla wydawców ważniejsza niż nośnik będzie jakość publikacji i ich ochrona

B. Mońka: Wersje papierowe gazet nie znikną z rynku. Dla wydawców ważniejsza niż nośnik będzie jakość publikacji i ich ochrona

Choć większość gazet drukowanych ma już swoje wydania internetowe, prasa papierowa nie zniknie całkowicie z rynku – uważa Beata Mońka, ekspert rynku mediowego. Jej zdaniem, z punktu widzenia wydawców w przyszłości najbardziej istotna będzie jakość publikowanych treści i ich ochrona.
więcej
2014-02-25 | 06:15
Edukacja
Ponad połowa studentów boi się wejścia na rynek pracy. Nie czują się odpowiednio przygotowani

Ponad połowa studentów boi się wejścia na rynek pracy. Nie czują się odpowiednio przygotowani

Ponad połowa studentów obawia się wejścia na rynek pracy, a tylko co piąty uważa, że jest do tego dobrze przygotowany – wynika z badania Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami (PSZK). Dlatego w interesie zarówno pracodawców, jak i przyszłych pracowników leży rozwijanie programów staży i praktyk. Dziś PSZK rusza z kampanią „Staż. Sprawdź zanim pójdziesz”, której celem jest podniesienie jakości staży studenckich i zachęcenie studentów do uczestnictwa w nich.
więcej
2013-07-25 | 06:35
Rolnictwo
Poprawia się jakość tego, co jemy. Coraz trudniej jednak z dostępem do żywności

Poprawia się jakość tego, co jemy. Coraz trudniej jednak z dostępem do żywności

Polska jest na 27. miejscu w Światowym Indeksie Bezpieczeństwa Żywności. W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy zanotowaliśmy spadek o jedną pozycje. W porównaniu do wyników z ubiegłego roku gorzej jest z dostępnością do żywności i osiągalnością cenową. Poprawiły się za to bezpieczeństwo i jakość tego, co na co dzień spożywamy.
więcej
2012-10-29 | 06:55
Telekomunikacja
Prezes UKE: zaczyna się walka o klienta poprzez jakość, a nie tylko cenę

Prezes UKE: zaczyna się walka o klienta poprzez jakość, a nie tylko cenę

Jakość usług oferowanych na rynku telekomunikacyjnym w Polsce ma być coraz wyższa. To główne założenie memorandum, pod którym podpisali się przedstawiciele firm telekomunikacyjnych, instytucje naukowe i branżowe izby gospodarcze. – Chcemy dostarczać konsumentowi usługę wyższej jakości i przejrzystą ofertę. Zaproponowałam przedsiębiorcom, abyśmy spróbowali podejść do tego tematu wspólnie – wyjaśnia Magdalena Gaj, prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej, która była inicjatorką akcji.
więcej