News powiązane z drogerie

2014-08-29 | 10:20
Handel
Przejęte przez należącą do Grupy Pelion firmę CEPD N.V. drogerie Natura wymagają restrukturyzacji, ale akwizycja może przynieść obu stronom korzyści News powiązane z drogerie

Przejęte przez należącą do Grupy Pelion firmę CEPD N.V. drogerie Natura wymagają restrukturyzacji, ale akwizycja może przynieść obu stronom korzyści

Największym wyzwaniem dla CEPD po przejęciu właściciela drogerii Natura będzie zwiększenie sprzedaży – ocenia analityczka DM BOŚ, Sylwia Jaśkiewicz. Efekty będzie widać dopiero za 2-3 lata, choć już teraz można podsumować, że dzięki przejęciu Pelion dywersyfikuje działalność poza regulowany rynek apteczny.
więcej
2014-06-20 | 06:20
Handel
Drogerie Polskie chcą stać się wiodącą siecią franczyzową na rynku kosmetycznym w Polsce. Do końca 2015 roku liczba placówek sieci ma wzrosnąć do 500

Drogerie Polskie chcą stać się wiodącą siecią franczyzową na rynku kosmetycznym w Polsce. Do końca 2015 roku liczba placówek sieci ma wzrosnąć do 500

Rynek kosmetyczny w Polsce rozwija się coraz szybciej. W ubiegłym roku zanotował 2-proc. wzrost i był wart 20 mld zł. Eksperci firmy badawczej PMR Research szacują, że jego wartość do końca 2016 roku wzrośnie do ponad 23 mld zł. Duża część sprzedaży odbywa się poprzez drogerie, rynek konsoliduje się, a sieci franczyzowe rozwijają się w szybkim tempie. Liczba sklepów w ramach systemów franczyzowych i partnerskich rośnie o kilkaset w ciągu roku, obecnie jest ich ponad 1,8 tys. Jednym z liderów tego segmentu rynku jest sieć Drogerie Polskie, która do końca przyszłego roku chce mieć 500 sklepów.
więcej
2014-03-31 | 06:10
Handel
Sieć drogerii Dayli chce mieć na koniec roku prawie 200 placówek. Rusza kampania reklamowa z udziałem sióstr Radwańskich

Sieć drogerii Dayli chce mieć na koniec roku prawie 200 placówek. Rusza kampania reklamowa z udziałem sióstr Radwańskich

Sieć Dayli Polska, oferująca produkty drogeryjne razem ze spożywczymi oraz usługami finansowymi czy pocztowymi, planuje ekspansję w dużych miastach. Wkrótce rozpocznie się kampania reklamowa z udziałem sióstr Radwańskich. Zarząd jest przekonany, że nowatorska formuła sieci pozwoli na szybki rozwój w kraju.
więcej
2014-03-07 | 06:25
Handel
Rossmann Polska prawie co drugi dzień otwiera nowy sklep. Do końca roku chce mieć tysiąc drogerii

Rossmann Polska prawie co drugi dzień otwiera nowy sklep. Do końca roku chce mieć tysiąc drogerii

W tym roku Rossmann Polska planuje otworzyć 150 nowych sklepów. Dzięki temu na przełomie tego i przyszłego roku w Polsce ma być tysiąc sklepów sieci. Firma planuje poszerzanie oferty produktów pielęgnacyjnych, a także asortymentu dla matki z dzieckiem. Stawia również na rozwój marki własnej, ponieważ kosmetyki te zyskują coraz większą popularność wśród klientów.
więcej
2014-03-07 | 06:25
Uroda
Polki coraz częściej kupują kosmetyki pod marką własną drogerii zamiast ich markowych odpowiedników

Polki coraz częściej kupują kosmetyki pod marką własną drogerii zamiast ich markowych odpowiedników

Rośnie zaufanie Polek do produktów pod markami własnymi sieci. Wynika ono m.in. ze skłonności do oszczędzania w okresie spowolnienia gospodarczego – produkty te są zazwyczaj tańsze niż ich markowe odpowiedniki. Jednak w Polsce nadal marki własne są mniej popularne niż na Zachodzie, a zwłaszcza w Niemczech.
więcej
2013-11-07 | 08:00
Uroda
Polacy coraz mniej wydają na perfumy. Rośnie sprzedaż kosmetyków kolorowych.

Polacy coraz mniej wydają na perfumy. Rośnie sprzedaż kosmetyków kolorowych.

Polacy po kosmetyki nadal najczęściej chodzą do drogerii. Na drugim miejscu są dyskonty i internet. Do naszych koszyków najczęściej trafiają kosmetyki kolorowe oraz żele pod prysznic. Natomiast znacznie mniej pieniędzy wydajemy na perfumy.
więcej