News powiązane z coaching
2019-06-26 | 06:20
Konsument
Polacy spędzają rocznie średnio miesiąc w internecie. Korzystanie bez umiaru z cyfrowych technologii utrudnia wypoczynek
Przeciętny Polak spędza w ciągu roku w internecie ponad 760 godzin, czyli cały miesiąc – wynika z badań Gemiusa. Zdecydowana większość pozostaje online nawet w trakcie letnich wakacji. Niehigieniczne korzystanie z technologii cyfrowych połączone z przebodźcowaniem i nadmiarem informacji powoduje, że mózg nie jest w stanie efektywnie odpoczywać. Można to jednak zmienić, wprowadzając kilka prostych zasad, które zmienią złe nawyki – podkreśla Ula Dąbrowska, współautorka książki „Spa dla umysłu” (wyd. Burda Książki).
2019-01-02 | 06:13
Gwiazdy
Kuba Wesołowski organizuje duże show mentoringowe połączone z teatrem i pokazami iluzji. Wśród mówców Anna Lewandowska i Łukasz Jakóbiak
Aktor chce zrewolucjonizować polski rynek usług mentoringowych. Wraz z trójką znajomych organizuje event łączący wystąpienia mówców motywacyjnych z magią, pirotechniką i teatrem. Gwiazdami wydarzenia będą m.in. Anna Lewandowska, Marcin Prokop i Łukasz Jakóbiak. Kuba Wesołowski jest przekonany, że jego show to coś całkowicie nowego na polskim rynku.
2018-07-27 | 06:18
Gwiazdy
Robert Moskwa pracuje jako trener biznesu. Pomaga frankowiczom
Aktor kończy studia z zakresu psychoedukacji, co stanowi jego najważniejszy cel zawodowy na ten rok. Artysta od kilku lat pracuje jako trener biznesu i komunikacji międzyludzkiej, osiągając spore sukcesy. Twierdzi, że w jednej z firm, dla których pracuje, ma najlepsze wyniki spośród wszystkich pracowników. W zakresie jego zainteresowań znajduje się m.in. aktywna pomoc frankowiczom.
2017-05-22 | 06:47
Media
Mateusz Grzesiak: Większość fałszywych newsów służy reklamie albo polityce. Walczyć z dezinformacją powinny media społecznościowe i sami internauci
Od czasu wyborów prezydenckich w USA post-prawda i fake newsy stały się medialnie głośnym tematem, ale i narastającym problemem. Spreparowane informacje, rozpowszechniane głównie w mediach społecznościowych, służą zwykle zwiększeniu wpływów z reklam albo celom politycznym. Za walkę z dezinformacją odpowiedzialne są w równym stopniu media, jak i sami internauci.
2017-05-22 | 06:40
Media i PR
Mateusz Grzesiak: Większość fałszywych newsów służy reklamie albo polityce. Walczyć z dezinformacją powinny media społecznościowe i sami internauci
Od czasu wyborów prezydenckich w USA post-prawda i fake newsy stały się medialnie głośnym tematem, ale i narastającym problemem. Spreparowane informacje, rozpowszechniane głównie w mediach społecznościowych, służą zwykle zwiększeniu wpływów z reklam albo celom politycznym. Za walkę z dezinformacją odpowiedzialne są w równym stopniu media, jak i sami internauci.
2017-05-08 | 06:40
Konsument
Prawie 40 proc. Polaków korzysta aktywnie z serwisów społecznościowych. Większość nie wie, że ma to wpływ na ich publiczny wizerunek
Z danych agencji We Are Social wynika, że blisko 40 proc. Polaków korzysta aktywnie z serwisów społecznościowych, spędzając na nich blisko dwie godziny dziennie. To szansa dla firm i marek, które za pomocą kanałów społecznościowych mogą pozyskiwać nowych klientów, budować swoją reputację i wizerunek. Dotyczy to również indywidualnych użytkowników sieci – tylko 40 proc. zdaje sobie sprawę z tego, że w social mediach kreują swoją markę osobistą, a ich profil może na przykład sprawdzić pracodawca.
2017-01-18 | 06:35
Problemy społeczne
Polacy zadowoleni z pracy, ale mało zaangażowani. Psychologowie radzą, by szukanie nowej posady zacząć od pracy nad sobą
Większość Polaków jest zadowolona ze swojej pracy, choć poziom satysfakcji z wykonywanych obowiązków i zaangażowania w nie jest jednak wśród Polaków bardzo niski. To może się przekładać zarówno na działalność firmy, jak i kondycję samego pracownika. Psychologowie zauważają, że trzymanie się stanowiska, które nie zapewnia ani satysfakcji, ani zadowolenia, może mieć poważne skutki, również zdrowotne. Szukanie nowej posady warto jednak zacząć od pracy nad samym sobą, sprecyzowania potrzeb i wizyty u coacha lub doradcy.
2017-01-17 | 07:00
Giełda
Madkom chce zwiększać aktywność na rynku szkoleń dla administracji i firm. Portfel zamówień w połowie roku może wynieść około 8 mln zł
Ministerstwo Cyfryzacji naciska urzędy na zwiększanie kompetencji informatycznych pracowników. Spółka Madkom chce zwiększyć swoją aktywność na rynku szkoleń z IT dla administracji publicznej, samorządów oraz firm. Jak informuje Grzegorz Szczechowiak, prezes zarządu, tegoroczny portfel zamówień jest wart obecnie około 3,5 mln zł. W połowie roku powinien wynieść blisko 8 mln zł.
2017-01-12 | 06:30
Problemy społeczne
Rośnie popularność usług coachingowych w Polsce. Rynek czekają wzrosty
U blisko 80 proc. osób, które skorzystały z coachingu, wzrosła pewność siebie. Niewiele mniej zadeklarowało poprawę relacji interpersonalnych. Coaching wspomaga również życie zawodowe. W Polsce tego typu usługi dopiero zdobywają popularność. Wartość rynku szacuje się na 40 mln zł. Obecnie to najskuteczniejsza forma wsparcia drugiego człowieka – przekonuje Irena Sowińska, dyrektor Szkoły Coachów Prosperity.
2016-09-23 | 06:55
Gwiazdy
Ewa Minge zajmie się coachingiem. Chce pomóc ludziom uwierzyć w siebie
Projektantka wkrótce zadebiutuje w nowej roli. Jako mówca motywacyjny chce pomagać ludziom uwierzyć w siebie i przekonać ich, że nigdy nie jest za późno na odniesienie sukcesu i realizowanie swoich marzeń. Ewa Minge uważa, że na sukces składa się nie tylko dobrze rozwijająca się kariera zawodowa, lecz także udane życie rodzinne.
2015-12-16 | 06:55
Firma
Polska stwarza lepsze perspektywy rozwoju zawodowego niż kraje Zachodu. Pracodawcy rozbudowują ofertę dla pracowników
Młodzi pracownicy w Polsce mają szanse na szybszy awans i objęcie odpowiedzialnych stanowisk niż w krajach Europy Zachodniej. Menadżerowie pracujący nad Wisłą są średnio o kilkanaście lat młodsi niż w Niemczech czy Stanach Zjednoczonych. Rozwój starają się wspierać także sami pracodawcy, wdrażając w swojej kulturze korporacyjnej nowoczesne rozwiązania stosowane przez światowych liderów, takie jak coaching czy mentoring.
2015-11-18 | 06:35
Edukacja
W firmach rośnie zapotrzebowanie na coaching. W Polsce jest już prawie 5 tys. profesjonalnych trenerów
Wybór profesjonalisty oraz określenie konkretnych celów do osiągnięcia to warunki, które trzeba spełnić, by coaching w biznesie okazał się sukcesem. Na profesjonalne usługi coachów jest coraz większe zapotrzebowanie. Rośnie też liczba podmiotów i organizacji oferujących kursy i studia w tym zakresie. Według nieoficjalnych statystyk w Polsce jest ok. 4,7 tys. coachów, ale nie wszyscy pozostają aktywni.
2013-10-14 | 06:05
Kariera
Jacek Santorski: Niewielu coachów w Polsce rozumie biznes
Choć w Polsce z roku na rok jest coraz więcej ofert coachingowych, menadżerowie w firmach, skupieni na doraźnych celach sprzedażowych, rzadko z nich korzystają. Z drugiej strony wiarygodność trenerów rozwoju osobistego obniża fakt, że zazwyczaj nie mają oni doświadczenia biznesowego.