News powiązane z Unified Factory

2016-09-05 | 06:20
IT i technologie
Unified Factory zapowiada rozszerzenie działalności na nowe rynki i podwojenie liczby wdrożeń News powiązane z Unified Factory

Unified Factory zapowiada rozszerzenie działalności na nowe rynki i podwojenie liczby wdrożeń

Specjalizująca się w zarządzaniu obsługą klienta, notowana na NewConnect spółka technologiczna Unified Factory zapowiada zgłoszenie do grudnia około 200 patentów, dwa razy więcej niż w pierwszej połowie tego roku. Zamierza także rozszerzyć działalność na nowe rynki, głównie w Ameryce Południowej. Jak twierdzi Maciej Okniński, prezes firmy, coraz więcej przedsiębiorstw, głównych odbiorców spółki, stawia na automatyzację procesów biznesowych.
więcej
2016-08-26 | 07:05
Handel
Unified Factory przystępuje do realizacji porozumienia z amerykańskim partnerem. Koszty inwestycyjne wyniosą około 1 mln dol.

Unified Factory przystępuje do realizacji porozumienia z amerykańskim partnerem. Koszty inwestycyjne wyniosą około 1 mln dol.

Notowana na NewConnect spółka technologiczna Unified Factory ma podpisaną umowę z amerykańskim partnerem i przystępuje do jej realizacji. Nakłady początkowe związane m.in. z marketingiem i dostosowaniem produktu do lokalnych wymagań wyniosą około 1 mln dolarów. Jak jednak zapewnia Maciej Okniński, prezes przedsiębiorstwa, korzyści z wejścia na nowy rynek będą znacznie większe.
więcej
2016-04-19 | 06:30
Handel
Większość polskich firm wprowadza automatyczne rozwiązania związane z jakością obsługi klienta. Rynek ten będzie wart 10 mld dolarów

Większość polskich firm wprowadza automatyczne rozwiązania związane z jakością obsługi klienta. Rynek ten będzie wart 10 mld dolarów

Rośnie rynek rozwiązań do automatycznej obsługi klienta. Jej jakość to jeden z czynników, który decyduje o lojalności klientów, dlatego w Polsce 68 proc. przedsiębiorstw rozważa wprowadzenie w najbliższym czasie automatycznych rozwiązań w tym zakresie. Wszystko po to, by zapewnić szybką, sprawną i skuteczną obsługę. Szacuje się, że do 2020 roku 85 proc. klientów będzie wymagało rozwiązań, które pozwolą im samodzielnie poradzić sobie z danym problemem czy awarią.
więcej