News powiązane z Reserved

2017-06-28 | 06:55
Handel
Właściciel marek Reserved, Cropp i Mohito stawia na produkcję w Polsce. W przyszłym roku podwoi produkcję ubrań w polskich zakładach News powiązane z Reserved

Właściciel marek Reserved, Cropp i Mohito stawia na produkcję w Polsce. W przyszłym roku podwoi produkcję ubrań w polskich zakładach

Do końca tego roku LPP zleci polskim szwalniom i zakładom uszycie 5 mln sztuk odzieży pod marką Mohito, a w 2018 roku ta wielkość ma się podwoić. W tym samym czasie dwukrotnie wzrośnie też produkcja ubrań z metką Reserved, które zostaną uszyte w Polsce. Na zlecenie gdańskiej spółki szyje obecnie 50 krajowych zakładów. LPP zwiększa produkcję na polskim rynku, żeby usprawnić logistykę. Plusem jest też wysoka jakość produkowanych w Polsce ubrań.
więcej
2017-04-12 | 06:30
Konsument
Reklamy marek odzieżowych pod ostrzałem krytyków. Źle dobrane kampanie bardziej szkodzą, niż pomagają

Reklamy marek odzieżowych pod ostrzałem krytyków. Źle dobrane kampanie bardziej szkodzą, niż pomagają

W ubiegłym miesiącu głośno było o kilku spektakularnych wpadkach reklamowych największych marek. Jedną z nich była kampania sieci Reserved. Neutralny film, w którym dziewczyna z USA szuka poznanego na koncercie Polaka, sprawił, że w akcję poszukiwawczą zaangażowało się wielu użytkowników mediów społecznościowych. Kiedy okazało się, że to część kampanii Reserved, internauci poczuli się oszukani, a o samej kampanii mówiono raczej neutralnie i negatywnie. Podobny wydźwięk miała wpadka sieci Zara, która zachęcała kobiety do pokochania kształtów, pokazując na zdjęciach bardzo szczupłe modelki.
więcej
2015-12-01 | 06:45
Moda
Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski: pierwsza współpraca z sieciówką to był przełom w naszym myśleniu o modzie

Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski: pierwsza współpraca z sieciówką to był przełom w naszym myśleniu o modzie

Projektanci chwalą współpracę z sieciówkami. Twierdzą, że zmieniło to ich sposób myślenia o modzie jako o sztuce użytkowej. Tworzenie minikolekcji dla Reserved nauczyło ich także projektować dla szerszego grona odbiorców. Projektanci chcą bowiem, by ich ubrania nosiło jak najwięcej kobiet.
więcej
2015-03-06 | 06:35
Handel
Polskie marki modowe pojawią się w Egipcie, Katarze, Kuwejcie i Arabii Saudyjskiej. LPP chce zwiększać przychody z zagranicznych rynków

Polskie marki modowe pojawią się w Egipcie, Katarze, Kuwejcie i Arabii Saudyjskiej. LPP chce zwiększać przychody z zagranicznych rynków

W ciągu kilku lat LPP chce osiągać nawet 20-30 proc. swoich przychodów z rynku niemieckiego. Żeby osiągnąć ten cel, spółka będzie co roku otwierać mniej więcej 10 nowych sklepów. Na razie w Niemczech działają cztery salony Reserved. Duże nadzieje LPP wiąże też z rynkami bliskowschodnimi, gdzie ryzyko jest zminimalizowane poprzez działalność w formie franczyzy. Na ten rok planowane są otwarcia sklepów m.in. w Katarze i Kuwejcie.
więcej
2015-03-02 | 06:55
Handel
LPP zatrudni kilka tysięcy osób i zwiększy powierzchnię handlową o jedną piątą. Wychodzi również poza Europę

LPP zatrudni kilka tysięcy osób i zwiększy powierzchnię handlową o jedną piątą. Wychodzi również poza Europę

LPP planuje w 2015 roku otworzyć ok. 200 nowych sklepów w kraju i za granicą. W związku z tym zatrudnieni kilka tysięcy nowych pracowników. Na wynikach spółki za 2014 r. odbił się ukraiński kryzys. Dlatego w tym roku spółka rozwijać będzie się za granicą, głównie w Unii Europejskiej i na Bliskim Wschodzie.
więcej
2014-08-27 | 10:30
Handel
Za kilka lat ponad połowa przychodów LPP ma pochodzić z zagranicy. Niemcy, Chorwacja i Bliski Wschód priorytetowymi kierunkami ekspansji

Za kilka lat ponad połowa przychodów LPP ma pochodzić z zagranicy. Niemcy, Chorwacja i Bliski Wschód priorytetowymi kierunkami ekspansji

LPP planuje otworzyć w tym roku cztery sklepy Reserved w Niemczech, a docelowo ma ich przybywać co roku dziesięć. Gdańska spółka wchodzi obecnie na rynek w Katarze i hamuje inwestycje w Rosji mimo ponad 20-proc. dynamiki sprzedaży. Po tym, jak marka Reserved zdobędzie uznanie klientów, LPP chce oferować na rynkach zagranicznych inne brandy i w perspektywie kilku lat przewiduje wzrost udziału zagranicy w przychodach do 50 proc., a potem przekroczenie tego progu.
więcej
2014-08-27 | 06:35
Handel
Niemcy wydają na ubrania pięć razy więcej niż Polacy. Sąsiedni rynek atrakcyjny dla polskich marek odzieżowych

Niemcy wydają na ubrania pięć razy więcej niż Polacy. Sąsiedni rynek atrakcyjny dla polskich marek odzieżowych

Niemiecki rynek przyciąga polskie marki odzieżowe. Firma LPP, właściciel takich marek, jak Reserved czy Mohito, w tym roku zamierza otworzyć za zachodnią granicą cztery sklepy, w kolejnych latach chce otwierać co najmniej 10 rocznie. – Statystyczny Niemiec wydaje rocznie na odzież pięć razy więcej niż statystyczny Polak. Dlatego chcemy tam bardzo wyraźnie zaistnieć – podkreślają przedstawiciele spółki.
więcej
2014-06-25 | 06:40
Moda
Jesienią będą dominować warstwy, zgaszone kolory i otulające tkaniny

Jesienią będą dominować warstwy, zgaszone kolory i otulające tkaniny

Jesień 2014 w modzie damskiej zapowiada się jako sezon pełny miękkich tkanin, łączenia podobnych kolorów i wielu warstw w celu uzyskania modnego i zarazem bardzo komfortowego stylu. Mocnym punktem wielu kolekcji będą dość minimalistyczne płaszcze oraz sportowe nawiązania, które na wybiegach pojawiły się po raz pierwszy jako propozycje na wiosnę i lato.
więcej