News powiązane z PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

2016-11-23 | 06:35
Handel
Biedronka najczęściej obecna w mediach spośród sieci handlowych. Głównie dzięki działaniom PR News powiązane z PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Biedronka najczęściej obecna w mediach spośród sieci handlowych. Głównie dzięki działaniom PR

Marka Biedronka w ciągu ostatnich 12 miesięcy była liderem działań z zakresu public relations. To już trzeci rok z rzędu. Zadecydowały o tym aktywne działania public relations, częstotliwość, jakość oraz zasięg opublikowanych informacji, które ukazały się dzięki komunikatom prasowym, przedsięwzięciom z zakresu społecznej odpowiedzialności. Aby podobny efekt uzyskać dzięki reklamom, sieć musiałaby kupić powierzchnię i czas antenowy za około 155 mln zł. Kolejne dwie sieci uzyskały wynik dwukrotnie niższy.
więcej
2014-02-13 | 06:50
Media
Maffashion najbardziej medialną blogerką. W promocji pomogli Kuba Wojewódzki i Filip Chajzer

Maffashion najbardziej medialną blogerką. W promocji pomogli Kuba Wojewódzki i Filip Chajzer

Blogerzy modowi skutecznie przekuwają internetowe zaangażowanie na sukces medialny. Są zapraszani do udziału w audycjach radiowych, programach telewizyjnych i mają swoje rubryki w prasie. Z Raportu PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wynika, że najbardziej medialnymi blogerami w 2013 roku byli: Maffashion, Jessica Mercedes Kirchner oraz Kominek.
więcej