News powiązane z Intersport

2015-01-16 | 06:20
Handel
Rynek artykułów sportowych jest wart 8 mld zł i rośnie w tempie 5 proc. rocznie. Branży sprzyja rosnąca popularność zdrowego trybu życia News powiązane z Intersport

Rynek artykułów sportowych jest wart 8 mld zł i rośnie w tempie 5 proc. rocznie. Branży sprzyja rosnąca popularność zdrowego trybu życia

Polacy aktywnie spędzają czas wolny. Coraz więcej osób preferuje zdrowy styl życia. Nic zatem dziwnego, że sektor artykułów sportowych od kilku lat rośnie i jego obroty sięgają już niemal 8 mld zł. Nowe tendencje wynikają z lepszej infrastruktury rekreacyjnej, organizacji dużych imprez sportowych czy bardziej przystępnej cenowo oferty sprzętu sportowego.
więcej
2015-01-16 | 06:20
Handel
Intersport chce zarabiać na zmianie stylu życia Polaków. Rynek artykułów sportowych jest wart 8 mld zł i rośnie w tempie 5 proc. rocznie

Intersport chce zarabiać na zmianie stylu życia Polaków. Rynek artykułów sportowych jest wart 8 mld zł i rośnie w tempie 5 proc. rocznie

Polacy aktywnie spędzają czas wolny. Coraz więcej osób preferuje zdrowy styl życia. Nic zatem dziwnego, że sektor artykułów sportowych od kilku lat rośnie i jego obroty sięgają już niemal 8 mld zł. W dodatku konsumenci coraz częściej sięgają po produkty z wyższej półki. Giełdowy Intersport, pozycjonujący się właśnie w tym segmencie, postawił na ofertę sprzętu i odzieży do całorocznego uprawiania sportu, by wykorzystać ten trend.
więcej
2015-01-08 | 07:00
Handel
Intersport Polska w 2015 r. stawia na poprawę marż, optymalizację kosztów i rozwój oferty całorocznej

Intersport Polska w 2015 r. stawia na poprawę marż, optymalizację kosztów i rozwój oferty całorocznej

Łagodniejsze zimy w ostatnich latach wymuszają na branży artykułów sportowych zmiany, to znaczy mniejsze zaangażowanie w sprzedaż sprzętu zimowego. Intersport Polska rozwija ofertę produktów dostępnych w ciągu całego roku. Najwyższe, dwucyfrowe wzrosty przychodów w spółce generują akcesoria do biegania i jazdy na rowerze, a zwłaszcza odzież przeznaczona do uprawiania tych dyscyplin.
więcej
2015-01-08 | 06:25
Handel
Ze względu na pogodę sklepy sportowe coraz bardziej stawiają na sprzedaż całorocznego asortymentu

Ze względu na pogodę sklepy sportowe coraz bardziej stawiają na sprzedaż całorocznego asortymentu

Łagodniejsze zimy w ostatnich latach wpływają na branżę artykułów sportowych, powodując mniejsze zaangażowanie w sprzedaż sprzętu zimowego. Tak zrobił m.in. Intersport Polska, który rozwija ofertę produktów dostępnych w ciągu całego roku. Najlepiej w sklepach tej sieci sprzedają się akcesoria do biegania i jazdy na rowerze, a zwłaszcza odzież przeznaczona do uprawiania tych dyscyplin.
więcej
2014-03-28 | 06:40
Sport
Przez brak zimy ucierpiała sprzedaż w sklepach sportowych. Sieci stawiają teraz na odzież i akcesoria do sportów całorocznych

Przez brak zimy ucierpiała sprzedaż w sklepach sportowych. Sieci stawiają teraz na odzież i akcesoria do sportów całorocznych

Nie pomogły akcje marketingowe i promocyjne – sprzedaż sprzętu zimowego w tym sezonie spadała. – Udało nam się zrobić sprzedaż zimową w 65 proc., pozostałych 35 proc. nie udało się sprzedać ze względu na brak śniegu – mówi Łukasz Chmaj, kierownik logistyki sieci Intersport. Towar, który teraz znika ze sklepów, wróci pewnie na początku przyszłego sezonu. Intersport liczy za to na wzrosty w innych segmentach, m.in. w profesjonalnej odzieży do biegania czy sprzęcie do gier zespołowych.
więcej
2014-03-21 | 06:40
Sport
Intersport otwiera dwa nowe sklepy i wprowadza specjalistyczne usługi doradcze dla swoich klientów

Intersport otwiera dwa nowe sklepy i wprowadza specjalistyczne usługi doradcze dla swoich klientów

Intersport otwiera dwa nowe sklepy: w Lublinie i Kaliszu, a kolejne prawdopodobnie jesienią. Obecna we wszystkich dużych miastach Polski sieć sklepów sportowych stawia teraz na swój rozwój w mniejszych miejscowościach, a także na profesjonalne usługi doradcze w różnych dziedzinach sportu.
więcej