News powiązane z IKO

2017-12-08 | 06:30
Bankowość
Lawinowo przybywa użytkowników bankowości mobilnej. PKO BP idzie na rekord w tym segmencie News powiązane z IKO

Lawinowo przybywa użytkowników bankowości mobilnej. PKO BP idzie na rekord w tym segmencie

Liczba użytkowników bankowości mobilnej w Polsce przekroczyła już 9 mln. W porównaniu z ubiegłym rokiem przybyło prawie 2 mln osób, które regularnie logują się do swojego konta w banku za pośrednictwem smartfona lub tabletu. Liderem w tym segmencie jest PKO Bank Polski, w którym liczba aktywnych aplikacji mobilnej IKO przekroczyła właśnie 2 mln. To dwukrotnie więcej niż jeszcze rok temu. Co tydzień przybywa 40 tys. nowych aplikacji, a od początku tego roku klienci banku dokonali za pomocą IKO ok. 32 mln transakcji.
więcej
2015-11-06 | 07:50
Bankowość
System płatności mobilnych BLIK ma już milion użytkowników. W ciągu dwóch–trzech lat liczba ma się zwielokrotnić

System płatności mobilnych BLIK ma już milion użytkowników. W ciągu dwóch–trzech lat liczba ma się zwielokrotnić

Ponad milion zarejestrowanych użytkowników oraz blisko 10 tys. transakcji dziennie obsługuje już uruchomiony w lutym br. przez spółkę Polski Standard Płatności system płatności mobilnych BLIK. Oprócz banków mogą dołączać do niego także placówki handlowe. Założyciele systemu liczą na masowy udział w nim uczestników rynku nie tylko finansowego.
więcej
2013-11-12 | 06:50
Bankowość
Prezes PKO BP: Do 2015 r. z systemu płatności mobilnych IKO korzystać będzie milion osób

Prezes PKO BP: Do 2015 r. z systemu płatności mobilnych IKO korzystać będzie milion osób

PKO BP kontynuuje rozwój systemu płatności mobilnych IKO. Dołączenie pięciu kolejnych banków do systemu ma nastąpić na przełomie I i II kwartału 2014 r. PKO BP chce, by w dalszej przyszłości do systemu przyłączyły się kolejne instytucje, dzięki czemu do 2015 r. z IKO ma korzystać co najmniej milion klientów.
więcej
2013-10-16 | 06:35
Bankowość
Banki będą dostosowywać oferty do wąskich grup klientów

Banki będą dostosowywać oferty do wąskich grup klientów

Pilnowanie kosztów i podnoszenie jakości i dostępu do usług – to według prezes Banku Millennium największe wyzwania bankowości detalicznej. W efektywnej dystrybucji usług bankowych pomóc może cyfryzacja, jednak nie zastąpi tradycyjnych placówek. Najważniejsze jest stworzenie spersonalizowanej oferty dopasowanej do wąskich grup odbiorców.
więcej