News powiązane z Coccodrillo

2016-05-18 | 06:40
Handel
Dobre prognozy dla rynku odzieży dla dzieci. Producentom pomoże program „Rodzina 500 plus” News powiązane z Coccodrillo

Dobre prognozy dla rynku odzieży dla dzieci. Producentom pomoże program „Rodzina 500 plus”

Program „Rodzina 500 plus” może wspomóc rozwój rynku ubranek dla dzieci. Na razie jego wpływ jest jednak trudny do oszacowania. I bez tego impulsu segment stabilnie się rozwija. Zdaniem właściciela sieci Coccodrillo podobnie jak w przypadku ubrań dla dorosłych warto inwestować w równoległy rozwój sieci stacjonarnej i internetowej.
więcej
2016-05-09 | 06:40
Handel
Właściciel marki odzieżowej Coccodrillo planuje otwarcie sklepu internetowego na Ukrainie i Słowacji

Właściciel marki odzieżowej Coccodrillo planuje otwarcie sklepu internetowego na Ukrainie i Słowacji

Jeszcze w II kw. roku grupa CDRL zamierza uruchomić sklepy internetowe na Ukrainie i Słowacji. W dalszej perspektywie myśli też o e-handlu w Rumunii. W tym roku wystartowała już z takimi przedsięwzięciami w Czechach, Niemczech i Austrii. W I kw. cała sprzedaż internetowa firmy wzrosła ponaddwukrotnie.
więcej
2016-04-15 | 06:35
Handel
Prawie 13 mln zł wyda właściciel sieci Coccodrillo na inwestycje w tym roku. Zamierza wprowadzić do sklepów obuwie i biżuterię

Prawie 13 mln zł wyda właściciel sieci Coccodrillo na inwestycje w tym roku. Zamierza wprowadzić do sklepów obuwie i biżuterię

47 nowych sklepów, w tym 15 w Polsce, ma zostać uruchomionych w tym roku przez spółkę CDRL, właściciela odzieżowej marki dla dzieci Coccodrillo. Tylko na polskim rynku firma dodatkowo zatrudni do 30 osób. Jest w trakcie wprowadzania nowego asortymentu. Szczególnie liczy na rozwój sprzedaży internetowej.
więcej
2015-04-17 | 06:35
Handel
Polacy nie oszczędzają na produktach dla dzieci. Sieć sklepów Coccodrillo chce wykorzystać dobrą koniunkturę

Polacy nie oszczędzają na produktach dla dzieci. Sieć sklepów Coccodrillo chce wykorzystać dobrą koniunkturę

Sklepy z produktami dla dzieci notują coraz lepsze wyniki. W ubiegłym roku Coccodrillo miało 11,4 mln zł zysku. To wynik lepszy niemal o 275 proc. od osiągniętego w 2013 roku. Firma planuje utrzymać wynik finansowy na zbliżonym poziomie i zwiększyć obroty o ok. 7-10 proc. Wyniki mogą być jeszcze lepsze, bo rynek produktów dla dzieci systematycznie rośnie. W ubiegłym roku jego wartość przekroczyła 9 mld zł.
więcej
2015-04-08 | 06:20
Handel
Coccodrillo jedzie po nowych klientów do Azji. W 2015 roku chce otworzyć ponad 90 placówek i e-sklep

Coccodrillo jedzie po nowych klientów do Azji. W 2015 roku chce otworzyć ponad 90 placówek i e-sklep

Jeszcze w pierwszej połowie roku ruszyć ma sklep internetowy sieci Coccodrillo. Spółka handlująca w Polsce i kilku innych krajach odzieżą dziecięcą zapowiada inwestycje w nowy magazyn i otwarcie ponad 90 nowych sklepów. Pod koniec tygodnia spółka będzie się starała nawiązać nowe kontakty handlowe podczas targów w Singapurze.
więcej
2015-01-21 | 10:00
Handel
DM BPS: konsumenci mają pieniądze, inflacja jest niska, więc spółki detaliczne mogą dać zarobić inwestorom w tym roku

DM BPS: konsumenci mają pieniądze, inflacja jest niska, więc spółki detaliczne mogą dać zarobić inwestorom w tym roku

Spółki detaliczne mogą być beneficjentem zapowiadanego przez analityków wzrostu spożycia indywidualnego w tym roku. Marcin Stebakow z DM Banku BPS za warte uwagi uznaje walory średniej wielkości firm z branży odzieżowo-obuwniczej szyjących w kraju. Ale dobrą stopą zwrotu może pochwalić się także sprzedająca ubranka dla najmłodszych, mająca sieć sklepów w Polsce i za granicą, spółka CDRL, właściciel marki Coccodrillo.
więcej
2014-11-04 | 06:25
Handel
Coccodrillo zwiększa liczbę sklepów. Chce umocnić swoją pozycję w Europie Środkowo-Wschodniej

Coccodrillo zwiększa liczbę sklepów. Chce umocnić swoją pozycję w Europie Środkowo-Wschodniej

Coccodrillo planuje systematyczny rozwój sklepów stacjonarnych. Na koniec 2013 roku sieć miała w Polsce 187 sklepów, obecnie jest ich już ponad 200. Firma chce także umocnić swoją pozycję jednego z liderów branży odzieży dziecięcej w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. W osiągnięciu większych zysków ma pomóc utworzenie nowej wersji sklepu internetowego, dostępnej w kilku językach.
więcej
2014-10-09 | 14:03
Handel
Cena emisyjna akcji właściciela marki Coccodrillo to 14,9 zł. Zaczynają się zapisy dla inwestorów instytucjonalnych

Cena emisyjna akcji właściciela marki Coccodrillo to 14,9 zł. Zaczynają się zapisy dla inwestorów instytucjonalnych

Rozpoczynają się zapisy inwestorów instytucjonalnych na akcje CRDL SA, producenta i dystrybutora ubranek oraz zabawek dla dzieci. Cenę emisyjną ustalono na poziomie 14,90 zł. Spółka ma już ponad 340 sklepów w Europie, a dzięki kapitałowi z giełdy chce uruchomić ponad 80 nowych sklepów, nowy magazyn i rozbudować sklep internetowy. CDRL pracuje także nad rozszerzeniem asortymentu i zapowiada walkę o pozycję lidera w branży odzieżowej.
więcej
2014-09-30 | 10:00
Handel
Spółka CDRL, właściciel marki Coccodrillo, chce przeznaczyć pieniądze ze sprzedaży akcji na redukcję zadłużenia i rozwój sieci sprzedaży w Europie Środkowej i Wschodniej

Spółka CDRL, właściciel marki Coccodrillo, chce przeznaczyć pieniądze ze sprzedaży akcji na redukcję zadłużenia i rozwój sieci sprzedaży w Europie Środkowej i Wschodniej

Od poniedziałku trwa oferta publiczna akcji spółki CDRL, właściciela marki odzieży dla najmłodszych Coccodrillo. Pieniądze ze sprzedaży mają być przeznaczone na spłatę zadłużenia i rozwój sieci sprzedaży w krajach Europy Środkowej i Wschodniej, przede wszystkim w Czechach i Rumunii. Prognoza wyników w drugim półroczu br. zakłada osiągnięcie przez spółkę przychodów w wysokości około 160 mln zł i zysk netto na poziomie 10,9 mln zł.
więcej