News powiązane z CCC

2020-03-11 | 06:10
Handel
Rośnie sprzedaż obuwia w internecie. Liczba transakcji cyfrowych wzrosła do 20 proc. News powiązane z CCC

Rośnie sprzedaż obuwia w internecie. Liczba transakcji cyfrowych wzrosła do 20 proc.

Polski rynek obuwia w latach 2018–2021 będzie się rozwijał w tempie 4,6 proc. – wynika z prognoz analityków PKO BP. Znacząco rośnie potencjał sprzedaży w internecie. Skorzystać z niego chce spółka CCC, która w ostatnich dwóch latach zainwestowała prawie 1,5 mld zł w projekty związane ze sprzedażą wielokanałową. – Widzimy bardzo wyraźnie, że sprzedaż e-commerce’owa rośnie bardzo szybko, szczególnie na urządzeniach mobilnych – mówi agencji Newseria Biznes Szymon Filipczak, Head of Strategy w CCC.
więcej
2017-12-12 | 06:15
Handel
W 2022 r. rynek modowy w Polsce osiągnie wartość ponad 43 mld zł. To coraz bardziej perspektywiczna branża dla młodych ludzi

W 2022 r. rynek modowy w Polsce osiągnie wartość ponad 43 mld zł. To coraz bardziej perspektywiczna branża dla młodych ludzi

Polskie firmy odzieżowe nie boją się rywalizacji nawet na zagranicznych rynkach i nie mają wobec zachodniej konkurencji kompleksów. Według prognoz PMR rynek odzieży i obuwia w Polsce w 2022 roku osiągnie wartość 43,2 mld zł. Także globalnie staje się coraz większą siłą gospodarczą. Sukcesy krajowych firm powodują, że branża ta przyciąga coraz więcej młodych osób, które wybierają tę ścieżkę kariery.
więcej
2016-02-25 | 09:00
Rynki zagraniczne
CRIF Polska: Zdolność kredytowa CCC to około 300 mln złotych. Spółka jest dziś warta ponad 5 mld zł

CRIF Polska: Zdolność kredytowa CCC to około 300 mln złotych. Spółka jest dziś warta ponad 5 mld zł

Obecna zdolność kredytowa CCC szacowana jest na około 300 mln złotych – wynika z analiz wywiadowni gospodarczej CRIF Polska. Jej zdaniem spółka jest przykładem jednego z największych sukcesów, jakie w ostatnim dziesięcioleciu osiągnęli polscy przedsiębiorcy. Przychody firmy od 2006 roku zwiększyły się ponad 5-krotnie.
więcej
2015-04-23 | 10:00
Fundusze inwestycyjne
W. Juroszek (AgioFunds TFI): Na niskich stopach procentowych korzysta głównie branża odzieżowa. Zagrożeniem dla niej może być jednak mocny dolar

W. Juroszek (AgioFunds TFI): Na niskich stopach procentowych korzysta głównie branża odzieżowa. Zagrożeniem dla niej może być jednak mocny dolar

W otoczeniu niskich stóp procentowych dobrze radzą sobie przede wszystkim firmy odzieżowe. Zdaniem Wojciecha Juroszka, zarządzającego w AgioFunds TFI, wyniki tej branży także w przyszłości nie powinny być pod presją, o ile spółki poradzą sobie z ryzykiem kursowym.
więcej
2015-04-20 | 09:00
Handel
Erste: Na działalność LPP negatywnie wpływa recesja w Rosji. CCC kontynuuje ekspansję zagraniczną i ma szansę na dalszą poprawę wyników

Erste: Na działalność LPP negatywnie wpływa recesja w Rosji. CCC kontynuuje ekspansję zagraniczną i ma szansę na dalszą poprawę wyników

Niższy popyt w branży odzieżowo-obuwniczej przekłada się na niższe marże osiągane przez dystrybutorów – LPP i CCC. Spółka z Gdańska miała w ubiegłym roku gorsze od prognozowanych wyniki i niższe marże z powodu kryzysu na rynkach wschodnich. Z kolei dystrybutor obuwia spółka CCC ma szansę na poprawę dobrych rezultatów z 2014 roku dzięki ekspansji na rynki zagraniczne. Problemem jest jednak niska rozpoznawalność brandu za granicą, co wymaga nakładów i wieloletniej pracy.
więcej
2015-01-19 | 10:00
Handel
Spółki odzieżowe poprawiają rentowność i w dalszym ciągu mają potencjał do zwyżek kursu

Spółki odzieżowe poprawiają rentowność i w dalszym ciągu mają potencjał do zwyżek kursu

Firmy odzieżowe osiągają lepsze wyniki sprzedaży, co przekłada się na wzrosty cen akcji. Dla inwestorów szczególnie atrakcyjne są spółki Bytom, Monnari czy Solar. Sektorowi sprzyja rynek najemcy, czyli otwieranie nowych centrów handlowych, co przyczynia się do ekspansji takich firm. Inwestorzy będą jednak w najbliższym czasie oczekiwać dostarczania zysków, pozytywnego cashflow, a niekiedy dywidendy. Nie wszystkie firmy spełniają te oczekiwania. Niewielka stagnacja w wynikach spółki LPP wywołana sytuacją na Wschodzie w ciągu ostatnich 12 miesięcy skutkowała dwucyfrowym spadkiem wartości akcji.
więcej
2014-12-12 | 10:00
Handel
M. Czachor (Erste Securities): W 2015 roku spółki handlowe mogą liczyć na niewielką poprawę wyników. W górę mogą iść kursy akcji mniejszych podmiotów

M. Czachor (Erste Securities): W 2015 roku spółki handlowe mogą liczyć na niewielką poprawę wyników. W górę mogą iść kursy akcji mniejszych podmiotów

Spółki z sektora handlowego w zimową stagnację wpędza dobra pogoda i deflacja. W 2015 r. przewiduje się stabilizację zysków w sektorze oraz ich poprawę w przypadku wybranych podmiotów. Eksperci wskazują na potencjał wyższych stóp zwrotu w takich spółkach, jak Vistula, Gino Rossi czy Monnari, ze względu na cały czas duże pole do poprawy wyników. Na możliwe negatywne zachowanie kursów akcji może jednak mieć wpływ sytuacja na światowych rynkach kapitałowych.
więcej
2014-10-03 | 09:00
Handel
M. Czachor (Erste Securities): CCC i mniejsi detaliści mogą pokazać dobre wyniki. Hurt i dystrybucja nadal pod presją rynku

M. Czachor (Erste Securities): CCC i mniejsi detaliści mogą pokazać dobre wyniki. Hurt i dystrybucja nadal pod presją rynku

Od początku tego roku Eurocash i Emperia straciły ponad 30 proc. rynkowej wartości. Pogłębienie deflacji w polskiej gospodarce i rosnąca presja konkurencyjna mogą doprowadzić do jeszcze głębszej przeceny spółek zajmujących się sprzedażą i dystrybucją żywności. Okazji inwestycyjnych należy szukać przede wszystkim wśród mniejszych detalistów, którzy przeprowadzili restrukturyzację i nie mają ekspozycji na ceny produktów rolnych i spożywczych.
więcej
2014-08-21 | 10:00
Handel
M. Stebakow (DM Banku BPS): Wojas, Bytom, Monnari i Gino Rossi mają największy potencjał wzrostu wyników. Pogoda sprzyjała całej branży

M. Stebakow (DM Banku BPS): Wojas, Bytom, Monnari i Gino Rossi mają największy potencjał wzrostu wyników. Pogoda sprzyjała całej branży

Sprzedaż odzieży rosła w pierwszym półroczu trzy razy szybciej niż ogólna sprzedaż detaliczna w Polsce. Branży sprzyjała dobra pogoda, która pozwoliła uzyskać wysokie marże na kolekcjach wiosenno-letnich. Inwestorzy chętnie kupowali akcje spółek odzieżowych od 2013 r., licząc na dynamiczny wzrost wyników. W tym gronie najlepiej powinny wypaść: Bytom, Monnari, Wojas oraz Gino Rossi – prognozował jeszcze przed publikacją wyników dwóch pierwszych spółek Marcin Stebakow z DM Banku BPS.
więcej
2014-02-24 | 06:25
Handel
Pogoda znowu krzyżuje plany producentom obuwia. CCC spodziewa się straty w I kwartale

Pogoda znowu krzyżuje plany producentom obuwia. CCC spodziewa się straty w I kwartale

Jak wynika z szacunków CCC, spółka pierwszy kwartał prawdopodobnie zakończy się stratą, choć nie będzie ona tak znacząca jak przed rokiem. Firma straciła wówczas 40 mln zł, głównie z powodu przedłużającej się zimy, która zniechęciła klientów do kupowania butów przejściowych. W tym roku ze względu na ciepłą pogodę w sklepach szybciej pojawi się kolekcja wiosenna.
więcej
2013-09-18 | 06:10
Handel
CCC chce do końca 2015 r. podwoić powierzchnię handlową sklepów. Będzie otwierać nowe sklepy za granicą.

CCC chce do końca 2015 r. podwoić powierzchnię handlową sklepów. Będzie otwierać nowe sklepy za granicą.

400 tysięcy metrów powierzchni handlowej w Polsce i Europie na koniec 2015 roku – zakłada strategia rozwoju CCC. Jeszcze w tym roku firma planuje otwarcia na pięciu rynkach: w Turcji, Chorwacji, Słowenii, Austrii i Niemczech. Myśli również o sprzedaży przez internet.
więcej