News powiązane z Bank Millenium

2019-04-11 | 06:30
Finanse
Telefon komórkowy staje się centrum kontaktu z bankiem. Już ponad 11 mln Polaków korzysta z aplikacji bankowych News powiązane z Bank Millenium

Telefon komórkowy staje się centrum kontaktu z bankiem. Już ponad 11 mln Polaków korzysta z aplikacji bankowych

Rosnący udział kanału mobilnego, personalizacja i rozwój fintechów – to obecnie główne trendy w bankowości. Jak podkreśla Wojciech Rybak, członek zarządu Banku Millennium, w nadchodzących latach usługi bankowe będą w coraz większym stopniu spersonalizowane i oparte na nowych technologiach, przez co staną się jeszcze bardziej intuicyjne dla klientów. – Klienci nie będą już nawet dostrzegali, że korzystają z usług banku. Dobrym tego przykładem jest nowa bankowość internetowa i mobilna, którą wdrożymy w najbliższych tygodniach – zapowiada Wojciech Rybak.
więcej
2018-01-25 | 06:30
Bankowość
Za 10 lat Polacy będą korzystać z usług banku za pomocą robotów, a bankowość przeniesie się do smartfonów

Za 10 lat Polacy będą korzystać z usług banku za pomocą robotów, a bankowość przeniesie się do smartfonów

Robo-doradcy, wirtualne oddziały, spersonalizowane oferty pożyczek w czasie rzeczywistym oraz kupowanie na kredyt z reklamy po jej zeskanowaniu – tak Polacy wyobrażają sobie przyszłość bankowości i usług finansowych. Większość klientów jest otwarta na innowacje i kolejne nowinki technologiczne, które sprawią, że korzystanie z banku będzie prostsze, wygodniejsze i bezpieczniejsze. Ograniczone zaufanie wciąż budzi sztuczna inteligencja, której zdecydowane nie mówi prawie dwie trzecie Polaków – wynika z badania #finanseprzyszłości dla Banku Millennium.
więcej
Mazowsze, Małopolska i Dolny Śląsk to najbardziej innowacyjne regiony. Pozostałe jednak szybko zmniejszają dystans

Mazowsze, Małopolska i Dolny Śląsk to najbardziej innowacyjne regiony. Pozostałe jednak szybko zmniejszają dystans

Wyniki najnowszego Indeksu Millennium pokazują, że większość województw zwiększyła swój potencjał innowacyjności. Liderem pozostaje Mazowsze, jednak pozostałe regiony szybko zmniejszają dystans. Według Global Innovation Index Polska zajmuje 39. miejsce na liście 128 najbardziej innowacyjnych państw, a tym samym awansowała w ubiegłym roku o siedem pozycji. Towarzyszy temu wzrost innowacyjności na poziomie lokalnym.
więcej
2017-07-10 | 06:35
Bankowość
Sektor bankowy coraz bardziej zaangażowany w akcje społeczne. Wykorzystuje do tego innowacje i cyfrowe narzędzia

Sektor bankowy coraz bardziej zaangażowany w akcje społeczne. Wykorzystuje do tego innowacje i cyfrowe narzędzia

Działania CSR wprowadza do swojej strategii coraz więcej firm. Poza aspektem etycznym budują one wizerunek marki w oczach jej pracowników, inwestorów i klientów. Rozwój internetu i nowe technologie ułatwiają przedsiębiorstwom podejmowanie działań w tym obszarze. Szczególne pole do popisu ma w tym obszarze sektor bankowy. Potwierdza to przykład Banku Millennium, który został właśnie nagrodzony najbardziej prestiżową w branży finansowej nagrodą za działania prospołeczne.
więcej
2017-05-18 | 06:35
Bankowość
Banki coraz częściej wykorzystują rozszerzoną i wirtualną rzeczywistość. Służy im do promocji produktów i sztuki

Banki coraz częściej wykorzystują rozszerzoną i wirtualną rzeczywistość. Służy im do promocji produktów i sztuki

Nowe technologie sprzyjają rozwojowi nowych usług i produktów w bankowości. Takie rozwiązania jak biometria czy sztuczna inteligencja stają się już standardem. Banki coraz chętniej sięgają też po wirtualną i rozszerzoną rzeczywistość (VR i AR), m.in. do promocji swoich produktów.
więcej
2014-12-18 | 08:00
Bankowość
Millennium: w przyszłym roku sektor bankowy może mieć gorsze wyniki niż w 2014 r.

Millennium: w przyszłym roku sektor bankowy może mieć gorsze wyniki niż w 2014 r.

Po korzystnych dla sektora bankowego latach 2013 i 2014 przychodzą trudne czasy. W 2015 r. prawdopodobnie cały sektor bankowy odnotuje niższe wyniki – mówi agencji informacyjnej Newseria Inwestor Artur Kulesza, dyrektor Departamentu Relacji Inwestorskich Banku Millennium. Przyczyny to głównie obniżka stóp procentowych i stawek interchange oraz wzrost opłat na rzecz Bankowego Funduszu Gwarancyjnego.
więcej
2013-10-16 | 06:35
Bankowość
Banki będą dostosowywać oferty do wąskich grup klientów

Banki będą dostosowywać oferty do wąskich grup klientów

Pilnowanie kosztów i podnoszenie jakości i dostępu do usług – to według prezes Banku Millennium największe wyzwania bankowości detalicznej. W efektywnej dystrybucji usług bankowych pomóc może cyfryzacja, jednak nie zastąpi tradycyjnych placówek. Najważniejsze jest stworzenie spersonalizowanej oferty dopasowanej do wąskich grup odbiorców.
więcej