GDDKiA: Dragados dokończy budowę obwodnicy Gorzowa Wielkopolskiego
2014-10-01 | 10:55
Za najkorzystniejszą ofertę na budowę drugiej jezdni obwodnicy Gorzowa Wlkp. uznana została propozycja firmy Dragados. Budowa blisko 12 kilometrowego odcinka ma kosztować ponad 289 mln zł.
Czas, w jakim firma zamierza zrealizować zadanie, to 22 miesiące (z wyłączeniem okresów zimowych).
Pierwsza nitka obwodnicy oddana została do ruchu w dwóch etapach. Pierwszy z nich (2,4 km) oddany został do ruchu w 2003 roku, a drugi (9,5 km) w 2007. Druga, prawa jezdnia będzie biegła równolegle do istniejącej, co oznacza, że również obiekty mostowe będą realizowane w podobnym układzie. Pojawi się również drugi most na Warcie. Ponadto istniejące węzły zostaną przebudowane w celu dostosowania do przebiegu drugiej jezdni.
Plac budowy zostanie przekazany wykonawcy w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy. Droga zostanie oddana do użytku w połowie 2017 roku.
(Newseria Inwestor)
Czytaj także
- 2014-10-03: Budimex złożył najkorzystniejszą ofertę na budowę drogi ekspresowej S19 Lubartów – Kraśnik
- 2014-10-02: Polimex-Mostostal może odzyskać 40 mln zł od GDDKiA
- 2014-10-02: GDDKiA: przetarg na wykonawców 57 km trasy S5
- 2014-10-02: Mirbud: Spółka zależna ma kontrakty na budowy dróg za 17 mln zl
- 2014-10-01: GDDKiA: Przetarg na obwodnicę Sanoka
- 2014-09-30: GDDKiA: Nowe drogi w systemie viaTool
- 2014-09-30: Budimex-Strabag zbuduje odcinek autostrady A1 pod Łodzią
- 2014-09-26: Budimex oddał wart 415 mln zł oddcinek drogi S17
- 2014-09-24: NIK: Błędy przy wywłaszczaniu nieruchomości pod budowę dróg
- 2014-09-24: GDDKiA szuka wykonawców trasy S5
Za najkorzystniejszą ofertę na budowę drugiej jezdni obwodnicy Gorzowa Wlkp. uznana została propozycja firmy Dragados. Budowa blisko 12 kilometrowego odcinka ma kosztować ponad 289 mln zł.
Czas, w jakim firma zamierza zrealizować zadanie, to 22 miesiące (z wyłączeniem okresów zimowych).
Pierwsza nitka obwodnicy oddana została do ruchu w dwóch etapach. Pierwszy z nich (2,4 km) oddany został do ruchu w 2003 roku, a drugi (9,5 km) w 2007. Druga, prawa jezdnia będzie biegła równolegle do istniejącej, co oznacza, że również obiekty mostowe będą realizowane w podobnym układzie. Pojawi się również drugi most na Warcie. Ponadto istniejące węzły zostaną przebudowane w celu dostosowania do przebiegu drugiej jezdni.
Plac budowy zostanie przekazany wykonawcy w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy. Droga zostanie oddana do użytku w połowie 2017 roku.
(Newseria Inwestor)