News powiązane z płatne treści

2015-04-14 | 06:10
Media i reklama
Agora chce rozwijać model płatnych treści w internecie. „Gazeta Wyborcza” ma już ponad 55 tys. płatnych użytkowników w sieci News powiązane z płatne treści

Agora chce rozwijać model płatnych treści w internecie. „Gazeta Wyborcza” ma już ponad 55 tys. płatnych użytkowników w sieci

Już co czwarty płatny czytelnik „Gazety Wyborczej” kupuje ją w wersji cyfrowej. Sprzedaż prasy drukowanej od ponad dekady systematycznie spada. Tradycyjne media szukają więc sposobu na dotarcie do czytelników za pomocą nowych technologii.
więcej
2012-10-02 | 06:25
Media i PR
Grzegorz Hajdarowicz (Presspublica): w październiku kolejne rozwiązania do odbioru cyfrowych treści

Grzegorz Hajdarowicz (Presspublica): w październiku kolejne rozwiązania do odbioru cyfrowych treści

Presspublica, wydawca m.in. „Rzeczpospolitej” i „Gazety Giełdy Parkiet” chce zarabiać jeszcze więcej na płatnych treściach w internecie. – W październiku chcemy zaproponować różne ciekawe rozwiązania. Przy czym nie widzę większych szans sprzedaży kontentu do zwykłych komputerów – mówi Grzegorz Hajdarowicz, właściciel i prezes Presspubliki. Jego zdaniem przyszłość rynku należy do tabletów. Szacuje, że na koniec roku około miliona Polaków będzie korzystać z takich urządzeń.
więcej