News powiązane z marki LPP

2014-08-27 | 10:30
Handel
Za kilka lat ponad połowa przychodów LPP ma pochodzić z zagranicy. Niemcy, Chorwacja i Bliski Wschód priorytetowymi kierunkami ekspansji News powiązane z marki LPP

Za kilka lat ponad połowa przychodów LPP ma pochodzić z zagranicy. Niemcy, Chorwacja i Bliski Wschód priorytetowymi kierunkami ekspansji

LPP planuje otworzyć w tym roku cztery sklepy Reserved w Niemczech, a docelowo ma ich przybywać co roku dziesięć. Gdańska spółka wchodzi obecnie na rynek w Katarze i hamuje inwestycje w Rosji mimo ponad 20-proc. dynamiki sprzedaży. Po tym, jak marka Reserved zdobędzie uznanie klientów, LPP chce oferować na rynkach zagranicznych inne brandy i w perspektywie kilku lat przewiduje wzrost udziału zagranicy w przychodach do 50 proc., a potem przekroczenie tego progu.
więcej